Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

Αγάπη προς την Πατρίδα (Α΄) Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρος,


ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Α΄
Γράφει ο Αρχ. Ιωήλ Κωνστάνταρος
Ιεροκήρυξ Ι. Μ. Δρ. Πωγ. & Κονίτσης
email: p.ioil@freemail.gr
Όπως όλοι βλέπουμε και ζούμε, ο Οικουμενισμός και η Παγκοσμιοποίησις, έχουν περάσει για τα καλά στη ζωή μας και έχουν διαβρώσει συνειδήσεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να πλανηθούν ακόμα και οι εκλεκτοί κατά τον λόγο του Κυρίου μας: «Εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς» (Ματθ. κδ’ 24).
Ένα βασικό κεφάλαιο που έχει να κάνει με την εθνική μας ζωή και οπωσδήποτε με αυτή την Ορθόδοξη Χριστιανική μας συνείδηση και που επηρεάζεται άμεσα από το διεθνιστικό πνεύμα της παγκοσμιοποίησης και από τον θρησκευτικό συγκρητισμό, είναι και το θέμα Πατρίδα.

Αποσπάσματα από ομιλίες του π. Αθανασίου Μυτιληναίου για την έκτρωση (β)




6. Από την 6η Ομιλία περί γάμου, 25-2-1969
...Εν τούτοις, ενώ η Εκκλησία μας εύχεται «καρπόν κοιλίας», παιδιά καλοκαμωμένα, «καλλιτεκνία», παιδιά που να πάνε στην Βασιλεία του Θεού, ενώ εύχεται να δουν εγγόνια οι σύζυγοι, πώς ανταποκρίνονται οι σύζυγοι μπροστά σ' αυτήν την ωραιότατη πραγματικότητα των αιτημάτων της Εκκλησίας;
Να πώς ανταποκρίνονται στην πλειονότητα: Με δύο απαντήσεις, με δύο ενέργειες. Πρώτη ενέργεια: παρεμπόδιση της συλλήψεως! Δεύτερη ενέργεια: έκτρωση! Αυτές είναι οι ενέργειες που κάνουν οι σύζυγοι που πήραν στα κεφάλια τους στέφανα χριστιανικού γάμου! Ω... φοβερό!
Ωστόσο δεν θα μείνω πολύ σ' αυτά. Ιδίως στο πρώτο δεν θα μείνω καθόλου· μόνο το ανέφερα. Θα μείνω λίγο στο δεύτερο. Θα σας διαβάσω από μία εγκύκλιο, που ήδη αναγνώσθηκε στις εκκλησίες μας κάπου τον Σεπτέμβρη, Οκτώβρη. Είναι μία παραινετική εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, και αναφέρεται ακριβώς στο θέμα αυτό. Επιτρέψτε μου να σας διαβάσω ένα απόσπασμα.

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

Αποσπάσματα από ομιλίες του π. Αθανασίου Μυτιληναίου για την έκτρωση




ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
 
1, Από την 19η ομιλία στην Αποκάλυψη, 29-3-1981
... Έτσι, ανοίγουμε διάπλατα τις πόρτες και δεχόμαστε τους ανθρώπους όπως είναι. Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κάθε αβαρία, μα κάθε αβαρία, ακόμη και να αμνηστεύσουμε την πορνεία -το ξανατονίζω: να αμνηστεύσουμε και την πορνεία!- και πολλά άλλα να αμνηστεύσουμε, αρκεί να παρουσιάσουμε στους ανθρώπους μας ότι κατανοούμε δήθεν τον κόσμο -ακούστε: κατανοούμε τον κόσμο…!- και ότι θα πρέπει με
κάθε τρόπο να τον βοηθήσουμε, κάνοντας στραβά μάτια σ' εκείνα που έχει! Έτσι, θα δεχθούμε σιωπηρά
και την έκτρωση, και άλλα πράγματα... Και πολλά άλλα πράγματα!
Μη νομίζετε, αγαπητοί μου, πως είναι ουτοπιστι­κά αυτά που σας λέω· αυτά γίνονται σήμερα! Αν ξέ­ρατε πώς σκεφτόμαστε... Αν ξέρατε πώς σκέπτονται τα μυαλά των κληρικών... Αν ξέρατε πώς σκέπτονται σήμερα οι ποιμένες...! Και δεν μιλάω γιά τους ευρω­παίους ποιμένες του Προτεσταντικού και του Ρωμαιο­καθολικού κόσμου -ω, εκεί υπάρχει... «φρίξον, ή­λιε»!-αλλά μιλάω για μας! Για μας!... Αν ξέρατε πώς σκεπτόμαστε σήμερα...! Έτσι, να είχαμε λιγάκι άνε­ση, και να μπορούσαμε να πετάξουμε μερικά ταμπού, όπως λέμε, αν ξέρατε τι αποκαλύψεις θα είχαμε... και τι πράγματα θα λέγαμε στον κόσμο...!

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος περί μεταπατερικής θεολογίας...!

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος περί μεταπατερικής θεολογίας...!


Μακαριστός αρχιμανδρίτης πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος
Απάντηση στην «θεολογική ακαδημία» του Μητροπολίτου Δημητριάδος περί μεταπατερικής-νεοπατερικής-συναφειακής θεολογίας

Τις τελευταίες εβδομάδες, με αφορμή τo θέμα της «Κάρτας του Πολίτη», μελετήσαμε το 13ο κεφ. της Αποκαλύψεως του αγίου Ιωάννου του Θεολόγου και επικεντρωθήκαμε ιδίως στον στίχο 17, όπου ο θεόπνευστος συγγραφεύς αναφέρει περί του χαράγματος, του ονόματος του θηρίου και του αριθμού του ονόματός του. Για την μελέτη μας αυτή χρησιμοποιήσαμε τις ομιλίες στην Αποκάλυψη του καλλίστου ερμηνευτού θεολόγου του 20ου αιω. του μακαριστού αρχιμανδρίτου και ηγουμένου πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου, οι οποίες κυκλοφορούν και σε ψηφιακή μορφή (CD) και υπάρχουν απομαγνητοφωνημένες, άριστη δουλειά για την οποία πάσχισαν πνευματικά παιδιά του μακαριστού γέροντος.
Ανάμεσα στα πολύ σημαντικά και ενδιαφέροντα, που λέει ο μακαριστός Γέροντας, υπάρχει και μία αναφορά του στα όσα συμβαίνουν στις έσχατες και αποκαλυπτικές ημέρες μας, ιδίως με τις βλάσφημες και αιρετικές θέσεις της «θεολογικής ακαδημίας» της Ι.Μ.Δημητριάδος περί μεταπατερικής, νεοπατερικής και συναφειακής θεολογίας, και η οποία αναφορά αποτελεί, νομίζουμε, απάντηση στις καινοφανείς και φλήναφες θέσεις της Ακαδημίας. Η ομιλία αύτη εξεφωνήθη την Κυριακή 21 Νοεμβρίου 1982 στην Ι.Μ. Αγίου Δημητρίου Κομνηνείου Στομίου, με τίτλο «Σκιαγράφησις του προσώπου και των ημερών του Αντιχρίστου και τέλος του 13ου κεφ. της Αποκαλύψεως». Στο σημείο αυτό, αν μας επιτρέπεται, μπορούμε, κατά την ταπεινή μας γνώμη, να κάνουμε λόγο για το προφητικό-προορατικό χάρισμα, που διέκρινε τον μακαριστό γέροντα, εφόσον πριν από 28 χρόνια (1982) προείδε τι θα γινόταν στις ημέρες μας (2010). Παραθέτουμε παρακάτω το συγκεκριμένο απόσπασμα από την ομιλία του Γέροντος, το οποίο έχει ως εξής: (Ο ι υπογραμμίσεις είναι δικές μας).
Θέμα 27ον Κυριακή 21-11-1982
Σκιαγράφησις του προσώπου και των ημερών του Αντιχρίστου
και τέλος του 13ου κεφ. της Αποκαλύψεως
... « Ο Αντίχριστος θα κηρύξει, αγαπητοί, την έναρξη της νέας εποχής εις την γην, η οποία θα διαδεχθεί την χριστιανική εποχή, δημιουργώντας ίσως μια τρίτη διαθήκη. Έχομε την Παλαιά Διαθήκη, έχομε την Καινή Διαθήκη και θα δημιουργήσει μια τρίτη διαθήκη.
Αυτό το κακόδοξο δόγμα περί τρίτης διαθήκης είναι παλαιό και το αναφέρει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Ομως, μην σας κάνει εντύπωση αυτό. Δεν είναι τίποτα άλλο παρά αυτό, που ήδη ζούμε. Ακούστε περί τίνος πρόκειται. Ποιά είναι αυτή η τρίτη διαθήκη; Είναι η καλλιεργούμενη κατά κόρον στις ημέρες μας αντίληψη περί απηρχαιώσεως του Χριστιανισμού, που υποστηρίζουν κοσμικοί κύκλοι, κοσμικοί άνθρωποι και οικουμενιστικοί κύκλοι. Όταν σας λέγουν ότι ο Χριστιανισμός πάλιωσε, εχρεωκόπησε˙ ότι πλέον δεν έχει σε τίποτα να μας προσφέρει και να μας μιλήσει˙ ότι ο Χριστιανισμός δεν έχει πλέον ισχύ˙ είναι απηρχαιωμένος˙ μια καινούρια κατάσταση πρέπει νά δημιουργήσουμε˙ αυτό στην πραγματικότητα είναι η τρίτη διαθήκη. Υπάρχει, λοιπόν, αυτή η κατάστασις.

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΙΝ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΗ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ

ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΕΞΕΦΡΑΖΕ  Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ

Το ανακοίνωσε σε στελέχη της κατασκηνώσεως της Μητροπόλεως του, στις 29-7-1993
Διαβάστε απομαγνητοφωνημένα τα λόγια του:

prodosia ιστ«Τώρα βρίσκομαι σε δύσκολη θέση· Είχα επικοινωνία με το πατριαρχείο, αλλά αυτοί κοιμούνται βαθιά. Το μείζον θέμα είναι η Πίστις. Έχουμε τα πιστευτέα, τα πρακτέα και τα λατρευτέα. Έχουμε τα δόγματα, γι’ αυτά τα δόγματα έκαναν αγώνα οι Πατέρες μας. Σήμερα όμως δεν τα προσέχουν αυτά.
Στην Αυστραλία ο αρχιεπίσκοπος δημοσίευσε άρθρα υπέρ του Καζαντζάκη. Αμφιβάλλω αν υπάρχει άλλος χειρότερος υβριστής του Χριστού από τον Καζαντζάκη… Τον μηνύσαμε εμείς στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και εκείνοι πέρασαν τώρα 5 χρόνια και δεν έκαναν τίποτε απολύτως. Η μήνυση που τον καταγγείλαμε είναι γραμμένη στο βιβλίο μας “ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ”.
Υπάρχουν πολλά επισκοπίδια εκεί πέρα. Δεν έχουν ποιμένας. Επισκοπίδια τα ονομάζει ένας σοφός ιεράρχης ο Σάμου Ειρηναίος.

Η Επιστολή που έστειλε μια περήφανη Ελληνίδα στο εγγλέζικο κανάλι "4" που είχε την... φαεινή ιδέα να στήσει "ριάλιτι" με θέμα την Πατρίδα ΜΑΣ.


Στην επιστολή της αναφέρει στα εγγλεζάκια:
"Αγαπητοί μου κύριοι του καναλιού 4,

Πληροφορήθηκα αυτές τις ημέρες, όπως και άλλοι Έλληνες, την προβολή του νέου σας ριάλιτυ το οποίο μας προσβάλει πάρα πολύ. 
Επειδή είσθε αγενείς, και δεν μπορώ να σας κατηγορήσω γι αυτό διότι ως λαός δεν έχετε ποτέ προσφέρει τίποτα στην ανθρωπότητα (πέρα από κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις) αλλά όλα τα πήρατε από εμάς, θα είμαι και εγώ όσο πιο ευγενική μπορώ διότι όπως βλέπετε ως Ελληνίδα δεν θα μπορούσα ποτέ να πέσω στο επίπεδο σας!

Πως θα σας φαινόταν φίλοι μου αν εμείς ξεκινούσαμε ένα ριάλιτυ με ονομασία «Go British for a week» ;

Θα είχαμε πολλά να δείξουμε εκεί.

Προπάντων το φέρσιμο σας όταν πίνετε όταν πάτε σε μία ξένη χώρα, ξεχνώντας βεβαίως την ευγένεια σας και τους νόμους σας.

ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ


                              Aπό το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ
Δεν θα μιλήσω για τους κατέχοντες υψηλές βαθμίδες της κρατικής εξουσίας. Γι’ αυτούς μιλάνε κάθε μέρα τα μέσα πληροφορήσεως.
Εδώ θα γίνει λόγος για τους δεσποτάδες, που καθένας τους κατέχει στην περιφέρειά του την ανώτατη εκκλησιαστική εξουσία.

Ο δεσπότης εκπροσωπεί το Χριστό, κηρύττει, χειροτονεί, προεξάρχει σε κάθε ακολουθία, διαχειρίζεται την πνευματική εξουσία, εξουσιάζει το εκκλησιαστικό χρήμα και τα ακίνητα, δικάζει ιερείς, συμμετέχει με τους άλλους δεσποτάδες στη διοίκηση της ελλαδικής Εκκλησίας και στην εκλογή μητροπολιτών, εκλέγεται αρχιεπίσκοπος και πατριάρχης, είναι ένας και μοναδικός στην επαρχία του.

Ενώ λοιπόν κατέχουν τόσο μεγάλη εξουσία και θα έπρεπε να είναι γενναίοι και άξιοι των περιστάσεων όταν διακυβεύεται η πίστη, όπως τους θέλει ο Χριστός, αυτοί, στην πλειονότητά τους, δεν είναι και τόσο γενναίοι στον έξω από τη μητρόπολή τους χώρο.

Ή ακριβέστερα, στους μεν κατωτέρους τους εμφανίζονται σκληροί και αναίσθητοι, στους δε ανωτέρους τους κόλακες και τιποτένιοι.

ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ;


 

Eίπε ο  αρχιεπίσκοπος  κ. Ιερώνυμος Λιάπης:

«Δεν είμαι αιχμάλωτος κανενός. Δεν θα κάνω προσωπικές εξυπηρετήσεις. Αναφέρομαι μόνο στη 12μελή Ιερά Σύνοδο και στη Σύνοδο της Ιεραρχίας. Βλέπω περίεργα φαινόμενα».

Αυτά μας δήλωσε κομπορημονών και ταπεινολογών ο κ. Ιερώνυμος.
Σιβυλικός ο λόγος του, αλλά ευκολοερμήνευτος.
Όχι, κ. Λιάπη.
Εμείς οι πιστοί άνθρωποι της διαχρονικής Εκκλησίας, σε βλέπουμε καθαρότερα, από όσο βλέπεις εσύ τον εαυτόν σου.
Είσαι ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ του μεγάλου εχθρού των ανθρώπων.

O EΠΙΣΚΟΠΟΣ


                Του Ομολογητού της Ορθοδοξίας,
      Θεολόγου – Φιλολόγου κ. Νικολάου Σωτηροπούλου
 Μερικοί, κατά λαϊκή ρήσι, επαινούν το σπίτι τους, για να μη πέση και τους πλακώση. Ομοίως και μερικοί επίσκοποι, ευκαίρως ακαίρως, συνεχώς και κατά κόρον, εκθειάζουν το επισκοπικό αξίωμά τους, για να μη πέφτη στη συνείδησι των ανθρώπων, ή μάλλον για να μη πέφτουν αυτοί στη συνείδησι των ανθρώπων. Συχνά δε και πυκνά αναφέρονται σε λόγους του αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου, διά των οποίων τονίζεται και εξαίρεται η σημασία του επισκοπικού αξιώματος.

Βεβαίως ο επίσκοπος είνε ο ανώτερος βαθμός της ιερωσύνης και το ανώτερο εκκλησιαστικό αξίωμα. Βεβαίως άνευ επισκόπου δεν νοείται Εκκλησία. Αλλά βεβαίως και άνευ πιστού λαού δεν νοείται Εκκλησία. Βεβαίως, επίσης, υπάρχει ο επίσκοπος για το λαό και όχι ο λαός για τον επίσκοπο. Και βεβαίως οι πιστοί πρέπει να υπακούουν στον επίσκοπο αλλά καί ο επίσκοπος ν’αγαπά το λαό καί να εκδαπανάται γι’αυτόν.Ο απόστολος λέγει «Πείθεσθε τοίς ηγουμένοις υμών και υπείκετε. αυτοί γαρ αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών υμών»   (Έβρ. ιγ΄17)

Αλλ’ οί εξαίροντες και εκθειάζοντες τό επισκοπικό αξίωμα πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν και ωρισμένα πράγματα ώς πρός τόν επίσκοπο, για τα οποία όμως αποφεύγουν να ομιλούν. Ιδού μερικά μόνο από τα σχετικά πρός το επισκοπικό αξίωμα πράγματα, γιά τα οποία οι λαλίστατοι επαινέτες του επισκόπου τηρούν σιγή ιχθύος:

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

Ο ΕΠΙΚΑΘΗΣΑΣ ΕΠΙ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ

_____________
        Ο επικαθήσας εις τον θρόνο της τοπικής Εκκλησίας της Λαρίσης, ζώντος του προκατόχου του μακαριστού Λαρίσης Θεολόγου ο Ιγνάτιος Λάππας, βαρύνεται με το κανονικό αδίκημα της μοιχεπιβασίας. Ο εν λόγω μοιχεπιβάτης  κατεστάθη στανικώ τω τρόπω μητροπολίτης με τη συνδρομή των ΜΑΤ. Ο υποφαινόμενος τυγχάνει αυτόπτης μάρτυς της αστυνομικής θηριωδίας που εξάντλησε όλη την αυστηρότητά της στα πρόσωπα των διαμαρτυρομένων Λαρισαίων χριστιανών τους οποίους ξυλοκόπησε ανηλεώς υπουργεύοντος στο υπουργείο Δημοσίας Τάξεως του Στυλιανού Παπαθεμελή. Και αντί ο εν λόγω μοιχεπιβάτης να συναισθανθεί το μέγεθος του διπλού ανοσιουργήματός του επιδόθηκε σε δικαστικό αγώνα κατά των διαμαρτυρομένων χριστιανών. Ο αοίδιμος γέρων Αυγουστίνος καυτηρίασε υπακούων στη φωνή της επισκοπικής του συνειδήσεως το εν θέματι ιεροκανονικό έγκλημα. Δυστυχώς κάποιοι άλλοι επίσκοποι συναγελάζονται αμέριμνοι και τραγικά ανυποψίαστοι για το μέγεθος της ενοχής τους με τον μέχρι τούδε μη εκδηλώσαντα μετάνοια για τη μοιχεπιβασία του μητροπολίτη Ιγνάτιο. Θα τρίζουν τα κόκκαλα των μακαριστών Λαρίσης Θεολόγου καιο Φλωρίνης Αυγουστίνου γι αυτήν τους τη συμπεριφορά. Επιπλέον πρέπει να υπενθυμισθεί στους αναγνώστες του μπλογκ ότι ο μοιχεπιβάτης της Λάρισας υπεράσπισε και ψήφισε την αθώωση του  μοιχεπιβάτη της μητροπόλεως Αττικής και ήδη καθαιρεθέντος Παντελεήμονος Μπεζενίτη προκαλών μέγιστο σκανδαλισμό του λαού με συνέπεια μετά ταύτα να ζητήσει συγγνώμη απο τον πιστό λαό πράγμα που οπωσδήποτε τον τιμά. Οφείλει όμως αν επιθυμεί την αποδοχή του απ τον πιστό λαό της Λάρισας να τερματίσει τις δικαστικές διώξεις του πιστού λαού και δη των πολυτέκνων και να εκζητήσει τη συγγνώμη του πολύπαθου λαρισαικού λαού για το έγκλημα της μοιχεπιβασίας. 
       http://www.augoustinos-kantiotis.gr   ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;


ΤΟ ΣΚΙΤΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ
ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

  • ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ, Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
    Οδηγεί κατά ομάδες τους χριστιανούς στα δικαστήρια.
  • Στο σύνολο 33 χριστιανών εκ των οποίων τα 16 είναι μέλη πολυτέκνων οικογενειών της Λάρισας έκανε αγωγές και ζητά  700.000 -800.000 ευρώ!!!
  • Ναι, καλά ακούσατε, επτακόσιες χιλιάδες  700.000  ευρώ!!!  
  • (20.000 Χ 33=660.000 ευρώ και σε κάποιους χριστιανούς ζητά  40.000 ευρώ).
    Έγινε επίσκοπος Λαρίσης ενώ ζούσε ακόμη ο κανονικός Μητροπολίτης της Λάρισας Θεολόγος, και  επόμενο ήταν οι χριστιανοί να αντιδράσουν. Εξάλλου το γνώριζε αυτό ο δεσπότης Ιγνάτιος, γι’ αυτό και έφερε για την ενθρόνισή του τα ΜΑΤ! Πολλοί από τους Αγωνιζομένους  Χριστιανούς  της  Λάρισας διαμαρτυρήθηκαν τότε και οδηγήθηκαν αιμόφυρτοι  στα νοσοκομεία.
  • Ο δεσπότης Ιγνάτιος με τους διωγμούς και τα δικαστήρια  μεγαλώνει το χάσμα με το λαό.
  • Όταν έγινε δεσπότης απαγόρευσε τον πνευματικό πατέρα της Λάρισας π. Αθανάσιο Μυτιληναίο να κηρύτει μέσα στην πόλη. Στη συνέχεια έδιωξε αδίκως και ζήτησε την καθαίρεση του ιερομονάχου ΕΥΘΥΜΙΟ  ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ! Η πόλη της Λάρισας στερήθηκε έτσι από το κήρυγμα και την παρουσία αγίων, σεμνών, ορθοδόξων και αγωνιστών κληρικών.
  • Αλλά και οι δεκάδες  πανάκριβες αρχιερατικές στολές που φορά, δεν έχουν καμία σχέση με τον πτωχό Ναζωραίο και τους Αγίους πατέρας της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας!
  •   http://www.augoustinos-kantiotis.gr

Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ


Θα μιλήσουμε για την αγία Aικατερίνη, που εορτάζει σήμερα.

* * *

H αγία Aικατερίνη έζησε τον τρίτο αιώνα μετά Xριστόν. Γεννήθηκε στην  Aλεξάνδρεια. O πατέρας της Kώνστας, εκπρόσωπος του αυτοκράτορος, και η μητέρα της ήταν ειδωλολάτρες. Έτσι και αυτή ήταν ειδωλολάτρισσα. Aλλά είχε η μικρή κόρη μεγάλη κλίσι στa γράμματα. Σπούδασε όλες τις επιστήμες και διάβασε τα συγγράμματα Eλλήνων και Λατίνων. Σε ηλικία δεκαοκτώ ετών ήταν η πιο μορφωμένη κόρη της Aλεξανδρείας.
Aλλά και στο παράστημα ήταν μια  όμορφη γυναίκα όλο χάρι. Mε τέτοια χαρίσματα, σωματικά και διανοητικά, ήταν περιζήτητη νύφη. Σπουδαίοι νέοι τη ζήτησαν. Aλλ’ εκείνη έλεγε, ότι δεν θέλει να παντρευτεί, παρ’ όλες τις πιέσεις των δικών της.
Aν κάποιος θέλει να παντρευτεί, είναι αμαρτία να τον εμποδίζουμε. Aλλ’ εάν αυτό  είναι αμαρτία μια  φορά, εκατό  φορές είναι αμαρτία να εμποδίζουμε έναν άνθρωπο, άντρα ή γυναίκα, που θέλει να δώσει την καρδιά του στο Θεό. O γάμος είναι ασήμι, η παρθενία είναι χρυσάφι. Διάλεξε και πάρε. Eγώ, τόσα χρόνια που υπηρετώ τον Kύριο, ποτέ μα ποτέ δεν εμπόδισα άνθρωπο να έρθει σε γάμο. Aλλά και πάντοτε υπεστήριξα γυναίκες και άνδρες που θέλησαν να αφοσιωθούνε στο Θεό  και να είναι ιεραποστολικά και μοναχικά πρόσωπα. Eλευθερία έδωσε ο Θεός· βία απαγορεύεται, ιδίως στα ζητήματα αυτά.

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Ο ΒΟΛΟΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΕ: «Ζηζιούλα είσαι αιρετικός!»




Την Ανώτατη τιμητική Διάκριση της ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος, τον Χρυσό Σταυρό μετά Διπλώματος, απένειμε ο Βόλου Ιγνάτιος στον Μητροπολίτη (χωρίς Μητρόπολη) Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα) του Οικουμενικού Πατριαρχείου την Κυριακή 30-10-11 για το «Ποιμαντικό, θεολογικό και ευρύτερο Ακαδημαϊκό και Πνευματικό του έργο!».
Προσφωνώντας τον ο άγιος Δημητριάδος, τον ανέβασε μέχρι τρίτου ουρανού, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Στο πρόσωπο του Σεβ. Μητροπολίτου Περγάμου κ. Ιωάννη Ζηζιούλα, αναγνωρίζεται και τιμάται μια μεγάλη εκκλησιαστική, θεολογική και πνευματική φυσιογνωμία της Ορθοδοξίας του καιρού μας. Μια φυσιογνωμία που γνωρίζει να συνδυάζει αρμονικά την πιστότητα στην Παράδοση με το αίτημα της ανανέωσης∙ μια προσωπικότητα της οποίας το κύρος και η απήχηση ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια της πατρίδας μας, της Ελλάδας, τα όρια του ελληνόφωνου χριστιανισμού, ακόμη και τα ομολογιακά όρια της Ορθοδοξίας…

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ Ο ήρωας που αρνήθηκε να παραδώσει τη σημαία στους Γερμανούς


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ
Ο ήρωας που αρνήθηκε να παραδώσει τη σημαία στους Γερμανούς

Όταν στις 27 Απριλίου του 1941 τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής μπήκαν στην Αθήνα, η πρώτη τους δουλειά ήταν να στείλουν ένα απόσπασμα υπό τον ταγματάρχη Peter Jacoby και τον λοχαγό Georg Ebsnits να ανέβει στον ιερό βράχο της Ακρόπολης για να κατεβάσει την ελληνική σημαία και στην θέση της να υψώσει τη γερμανική (σβάστικα).
Ο επικεφαλής του γερμανικού αποσπάσματος ζήτησε από τον εύζωνο που φρουρούσε την σημαία μας, να την κατεβάσει. Κι αυτός, ψυχρός, άτεγκτος και αποφασισμένος… απλά αρνήθηκε! Μια ξερή διαταγή του επικεφαλής τους, έκανε έναν στρατιώτη να κινηθεί, ενώ οι συνάδελφοί του κρατούσαν ακίνητο τον Εύζωνα, απειλούμενο με τα προτεταμένα πολυβόλα και περίστροφα. Ο Ναζί υπέστειλε κανονικά την ελληνική σημαία, την δίπλωσε προσεκτικά και, σαν εκδήλωση φιλίας κι εκτίμησης (έτσι είχε αποφασίσει η προπαγάνδα τους), την παρέδωσε στον εύζωνα…
Την πήρε το παλληκάρι ατάραχο, κι επειδή δεν είχε κάποιον δικό του να την παραδώσει, τυλίχτηκε μ’ αυτήν και μπροστά στα μάτια των έκπληκτων Γερμανών, πριν καλά-καλά προλάβουν να αντιδράσουν, έτρεξε προς τη θέση Καλλιθέα της Ακρόπολης, πήδησε στο κενό, από ύψος 60 μέτρων, και κομματιάστηκε στα σκληρά ριζόβραχα του ιερού βράχου. Και βάφοντας το εθνικό μας σύμβολο με το τίμιο αίμα του, άφησε άφωνους και συγκλονισμένους τους παριστάμενους Γερμανούς, αναλογιζόμενους με τι είδους ανθρώπους έχουν να παλέψουν.
Στις 9 Ιουνίου η είδηση δημοσιεύθηκε στην DAILY MAIL με τίτλο: «A Greek Carries his flag to the death» (Ένας Έλληνας φέρει την σημαία του έως τον θάνατο).
Ο εύζωνας από τον Πόντο, με τον θάνατο του και με τον τρόπο που έγινε, κατέστη κήρυκας και σημαιοφόρος της ελληνικής Αντίστασης.
Άμεσα ήταν τα αποτελέσματα της θυσίας του και στη γερμανική εξουσία, η οποία, παρ’ όλη την εν γένει φυλετική ψυχρότητά της, δεν έμεινε ασυγκίνητη. Αποφάσισε αμέσως όπως, τόσο στο βράχο της Ακρόπολης, όσο και στο Δημαρχείο της Αθήνας, ν’ ανεμίζει ελεύθερα η γαλανόλευκη δίπλα στο μισητό σύμβολο του κατακτητή. Και σε λίγο, το μέτρο αυτό επεκτάθηκε σε όλα τα ελληνικά δημόσια κτίρια. Αυτό ίσχυσε σ’ όλη την διάρκεια της κατοχής και μόνον στην Ελλάδα.
Για την αυτοθυσία του Κων/νου Κουκίδη υπάρχουν πολλές μαρτυρίες. Τον είδε να πέφτει ο Κυριάκος Γιαννακόπουλος, μικροπωλητής τσιγάρων, ο παγοπώλης της περιοχής, που αμέσως ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Χρύσανθο, κι εκείνος με τη σειρά του το καταχώρησε στο ημερολόγιο του την 27η Απριλίου 1941.

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

28η Οκτωβρίου 1940! Η ψυχή του Έθνους “στητή κι ολόρθη” βροντοφωνεί γενναιόφρονα “OXI” στον δικτάτορα της Ιταλίας Μουσολίνι που άνανδρα ζητεί από την Ελλάδα, την πατρίδα της Ελευθερίας και αυτοθυσίας, “γην και ύδωρ”.
Ο πυρσός της ελληνικής ανδρείας και αρετής φωτίζει τη σκοτισμένη συνείδηση της ανθρωπότητας και ενθαρρύνει τη διπλωμένη Ευρώπη κάτω από το πέλμα της τυραννίας και της βίας.
Η μικρή σε έκταση και πληθυσμό, αλλά μεγάλη σε δόξα, Ελλάδα ορθώνει απτόητη το ανάστημά της στον αήττητο Άξονα Ρώμης – Βερολίνου και καταισχύνει τη δύναμή του με την ευψυχία και την αρετή της.

Μνημόνια «ελληνοποιήσεως» μεταναστών και μνημόσυνα «κολάσεως» ιθαγενών


Μνημόνια «ελληνοποιήσεως» μεταναστών και μνημόσυνα «κολάσεως» ιθαγενών

Αν ο μακαρίτης αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ άφησε φρικτή υστεροφημία «διώκτη δεσποτά­δων» (αδελφών του), ο νυν Αρχιεπίσκοπος χα­ρακτηρίζεται ως «ποιμήν» των λαθρομετανα­στών μουσουλμάνων. Τόση ευαισθησία...
Από το περιοδικό «Ενορία» πληροφο­ρούμαστε ότι ο Αρχιεπίσκοπος και το Υπουρ­γείο Εργασίας υπέγραψαν «Μνημόνιο» Συνερ­γασίας με την υφυπουργό Μεταναστεύσεως και Κοινωνικής Πολιτικής (Μαρκησία Νταλάρα) «προ­κειμένου να δημιουργηθούν δομές για την ανα­κούφιση ευπαθών κοινωνικών ομάδων και τη στέ­γαση μεταναστών».
Ο Αρχιεπίσκοπος μετά την υπογραφή... του Μνημονίου (είναι της μόδας η υποτέλεια), δή­λωσε: «Δεν έχουμε την ψευδαίσθηση ότι θα κά­νουμε τη ζωή μας παράδεισο, όμως έχουμε τη βεβαιότητα ότι μπορούμε να εμποδίσουμε τη ζωή μας να είναι κόλαση».
Μακαριώτατε, πίσω από την καλή αυτή αποστροφή, υπάρχει η κόλαση που βιώνει ήδη το ορθόδοξο ποίμνιο των Ελλήνων κατοίκων της χώρας, χωρίς να φταίει. Κόλαση απ’ τα μνημό­νια της χρεωκοπίας των φίλων σας πολιτικών. Κόλαση από τους «ευπαθείς» μουσουλμάνους λαθρομετανάστες που εποικίζουν και καταλαμβά­νουν ολόκληρες γειτονιές, εκτοπίζοντας και τρομοκρατώντας τους εναπομείναντες κατοί­κους. Κόλαση που ζουν οι άνεργοι και οι μικροσυνταξιούχοι. Κόλαση που ζούμε όλοι εμείς γιατί αγαπάμε την Εκκλησία μας και όμως είμαστε αναγκασμένοι να ανεχόμαστε «επισκόπους» σκανδαλοποιούς και καταγέλαστους, «επισκόπους» αποκλίνοντες από το ορθόδοξο ήθος και φρόνημα. Κόλαση γιατί προχθές από την εφ. «Ελεύθερος Κόσμος» μάθαμε ότι σε νηπιαγωγείο στα Σεπόλια, «έβαλαν ελληνόπουλα να προ­σκυνήσουν τον... Αλλάχ στην ισλαμική γιορτή Μπαϊράμι των Τούρκων» (!) Τίποτα πια δεν μας συ­γκινεί απ’ αυτή την κόλαση;
Γι’ αυτούς τους τρομοκρατημένους και αγανακτισμένους Αθηναίους και όχι μόνον, πότε θα εμποδίσετε αν όχι να γίνει η ζωή τους παράδει­σος, τουλάχιστον να μετριαστεί η... κόλαση;

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ – ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ


Ποιός τα λέει; Τί σύμπτωση!!
«Οι κόποι του λαού πιάνουν τόπο»
(Δήλωση Γ. Παπανδρέου, Πρωθυπουργού 16/8/11)
«Τα χρήματα του λαού πιάνουν τόπο»
(Δήλωση δεσπότη Λάρισας Ιγνάτιου 27/6/06)
Τί σύμπτωση!!
Εσείς τί λέτε, πιάνουν τόπο ή πέφτουν σε βαρέλι χωρίς πάτο;



Η Αρχιεπισκοπή Αθηνών στις αρχές Μαρτίου και στο πλαίσιο της διαφάνειας – ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ – ανήρτησε στο διαδίκτυο τον προϋπολογισμό του έτους 2011. Αυτό έκαναν και πολλές Μητροπόλεις.
Στις 21/10/11 νέα ανάρτηση στο διαδίκτυο μας πληροφορούσε για την υλοποίηση του προϋπολογισμού τ.έ. και για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου, βάσει την τηρούμενων λογιστικών βιβλίων.
Στη Μητρόπολη Λάρισας, αντίθετα, δεκαπέντε χρόνια τώρα δεν είδαμε κανέναν προϋπολογισμό-απολογισμό. Μήπως αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο – ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ;

Πού είναι οι δεσποτάδες της Θεσσαλίας;

Έχουν φθάσει στην εφημερίδα μας πολλές διαμαρτυρίες για το θεσσαλικό κανάλι, το οποίο, σχεδόν κάθε βράδυ, στην εκπομπή «Μεταφυσικά και ανεξήγητα» παρουσιάζει στο πάνελ 2-3 άτομα που ασχολούνται με τη χαρτομαντεία κ.α. Σ’ αυτήν τηλεφωνούν «ανυποψίαστοι» άνθρωποι ζητώντας πληροφορίες για το μέλλον τους όσον αφορά τις ερωτικές τους σχέσεις, τα διαζύγια, και άλλα πολλά που δεν δικαιολογούν την χριστιανική τους ιδιότητα.
Το ανεπίτρεπτο και εξοργιστικό στο όλο θέμα είναι, ότι «λανσάρουν» προς πώληση την εικόνα του αγίου Κυπριανού λέγοντας: «Εάν την βάλετε στο σπίτι σας θα απαλλαχτείτε από μάγια, κακοτυχίες, γλωσσοφαγιές, διάλυση του γάμου σας…».
Κι ο κόσμος ρωτάει:
Πού βρίσκονται οι «άγιοι» ποιμένες να προστατέψουν τα ποίμνιά τους;
Γιατί κοιμούνται ρέγχοντας και ονειροπολώντας φιέστες, επιδείξεις, παρελάσεις, συλλείτουργα, συνεστιάσεις εν μέσω κοσμικών «επισήμων» την ώρα που χριστέμποροι εκμεταλλευόμενοι την εγκληματική τους απραξία πλανούν τους αδαείς και ακατήχητους χριστιανούς, βυθίζοντάς τους στη σύγχυση και την αμφιβολία;
Γιατί δεν χρησιμοποιούν τη γνωριμία και δύναμη των ισχυρών «φίλων» τους, μια και οι ίδιοι αδυνατούν να προσφέρουν το ελάχιστο;
Ουαί υμίν…


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ", ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ   2011, ΑΡ.ΦΥΛ.173









Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2011

ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΛΑΡΙΣΗΣ


ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ

Γνωρίζουμε στους φίλους, που μας συμπαραστέκονται οικονομικά και ηθικά στον αγώνα μας κατά της εκκλησιαστικής και κοινωνικής σήψης, ότι οι επί δεκαπενταετίαν διωγμοί μας εκ μέρους του επιχώριου δεσπότη Ιγνάτιου Λάππα συνεχίζονται με προσαγωγές δεκάδων πιστών στις αίθουσες των δικαστηρίων ζώντας με την ελπίδα ότι θα μας φιμώσει οδηγώντας μας στην οικονομική και ψυχολογική εξαθλίωση.
Επειδή πολλοί αναγνώστες μας γνωρίζουν το δράμα από προηγούμενα δημοσιεύματά μας, ζητούν να τους ενημερώσουμε με περισσότερες νομικής φύσης πληροφορίες. Τους γνωρίζουμε μέσω αυτής της ανακοίνωσης – καθίσταται αδύνατη η ατομική ενημέρωση – ότι η υπόθεση των 15 διωκόμενων χριστιανών βρίσκεται στον Άρειο Πάγο και οδεύει προς το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), η δε των υπόλοιπων 18 στο Εφετείο.
Η σκανδαλώδης και ανάρμοστη για αρχιερέα συμπεριφορά προκάλεσε το νομικό ενδιαφέρον δικηγορικού συλλόγου καθώς και του Προέδρου άλλου, γι’ αυτό και μας ζητήθηκε η σχετική δικογραφία, γιατί, όπως τόνισαν, είναι αδιανόητο στη σημερινή μας εποχή να δικάζονται 33 άτομα και να τους ζητούν εξοντωτικά χρηματικά ποσά γιατί κάποιοι έβηξαν ή γύρισαν την πλάτη ή φώναξαν «ανάξιος» όταν περνούσε από μπροστά τους ο δεσπότης, με το αιτιολογικό «της προσβολής προσωπικότητας». Κατηγορία φαιδρή, αν λάβουμε υπόψη τους χαρακτηρισμούς βουλευτών στη Βουλή (γομάρι, τραμπούκε …) που τελειώνουν με μια επιεική παρατήρηση του Προέδρου. Και το φοβερότερο, ενώ οι κατηγορίες ήταν ασήμαντες, προέβησαν στην προσθήκη άλλων, βαρύτερων, ψευδών και ανύπαρκτων κατηγοριών, αστήρικτων και αναπόδεικτων, τις οποίες υποστήριξε ψευδώς ο ένας και μοναδικός μάρτυρας (κληρικός), ο οποίος παραπέμφθηκε για ψευδορκία, άσχετα αν στην πορεία …
Τρεις Μητροπολίτες και ένας καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών μας ζήτησαν επίσης την αναφερθείσα δικογραφία καθώς και ένας πολιτικός παράγοντας για να φέρει το κόμμα του το θέμα στο Κοινοβούλιο.
Επειδή ανάλογο ενδιαφέρον για περισσότερη πληροφόρηση έδειξαν πολλοί απλοί πολίτες, τους γνωρίζουμε, ότι ολόκληρη η δικογραφία, που ξεπερνάει τις 800 σελίδες, θα δημοσιευθεί στο άμεσο μέλλον σε ειδικό ένθετο μαζί με την εφημερίδα για να γνωρίσουν την αλήθεια όπως είναι καταγεγραμμένη στα επίσημα δικόγραφα, χωρίς καμμία δική μας παρέμβαση.


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  ΑΓΩΝΑΣ   ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ  2011