Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ;


http://www.augoustinos-kantiotis.gr


Eφθασαν τα Xριστούγεννα. Θὰ χτυπήσουν τὰ σήμαντρα. Θὰ συγκεντρωθοῦμε νὰ ἑορτάσουμε τὴ Γέννησι τοῦ Κυρίου. Τὴν περιμένουν ὅλοι. Πῶς ὅμως τὴν περιμένουν;
Ἄλλοτε μὲ δάκρυα παρακολουθοῦσαν τὴν ἱερὰ μυσταγωγία, ἄκουγαν τοὺς ὕμνους, κοινωνοῦσαν μὲ φόβο Θεοῦ. Κι ὅταν γύριζαν στὸ σπίτι δὲ᾿ βάζανε μπουκιὰ στὸ στόμα, ἂν δὲν ψάλλανε ὅλοι μαζὶ τὸ «Χριστὸς γεννᾶται…».
Τώρα οἱ Χριστιανοὶ περιμένουν τὰ Χριστούγεννα σὰν μιὰ κοσμικὴ ἑορτή. Ἐπικρατεῖ τὸ τί θὰ φᾶμε, τί θὰ πιοῦμε, τί θὰ φορέσουμε, σὲ ποιό πάρτυ θὰ πᾶμε νὰ χορέψουμε. Ἑορτάζουμε Χριστούγεννα μακριὰ ἀπὸ τὸ Θεό. Ἂν σηκωνόταν ἀπὸ τὸν τάφο ἕνας εἰδωλολάτρης κ᾿ ἔβλεπε πῶς γιορτάζουμε, δὲν θὰ ἔβρισκε διαφορὰ ἀπὸ τὶς γιορτὲς τὶς δικές τους.
Οἱ λίγοι, ἡ μειοψηφία, ποὺ ἐξακολουθοῦμε νὰ πιστεύουμε στὸ Χριστό, πρέπει νὰ τὸν πλησιάσουμε, νὰ τὸν ἀγαπήσουμε.
―Μὰ ποῦ εἶνε ὁ Χριστός; θὰ πῆτε. Μήπως πρέπει νὰ ταξιδέψουμε στὴ Βηθλεέμ, νὰ προσκυνήσουμε τὸ μέρος ποὺ γεννήθηκε;
Δὲν εἶνε ἀνάγκη. Ἡ Βηθλεὲμ εἶνε πολὺ κοντά μας. Ἄνοιξε, Κύριε, τὰ μάτια μας νὰ δοῦμε. Μιὰ ματιὰ στὴν ἁγία τράπεζα· μέσα στὸ δισκοπότηρο εἶνε αὐτὸς ὁ αἰώνιος Χριστός!

ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΚΟ ΚΑΘΑΙΡΟΥΝΤΑΙ


Ιεροί Κανόνες
Μας δόθηκε η ευκαιρία και σε άλλα δημοσιεύματα να τονίσουμε ότι ο δανεισμός και μάλιστα με τόκο είναι απαγορευτικός. Η χριστιανική κοινωνική διδασκαλία δεν θεωρεί το Κεφάλαιο συντελεστή της παραγωγής για να δικαιούται αμοιβή. Μοναδικός συντελεστής της παραγωγής των αγαθών είναι η εργασία και αυτή μόνο χρειάζεται εισόδημα για να ζήσει τον εργαζόμενο που έχει να ικανοποιήσει ανάγκες βιοτικές αλλά κυρίως πνευματικές και αιώνιες. Βέβαια, ούτε το “έδαφος” είναι συντελεστής της παραγωγής σύμφωνα με τη χριστιανική κοινωνική διδασκαλία γι’ αυτό και δεν δικαιούται αμοιβή.

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ;


Η Ελλάδα δεν έχει έναν Ραφαέλε Γκουαρινιέλο (Γενικό Ιταλικό Εισαγγελέα),  έναν Ελιότ Σπίτσερ (Εισαγγελέα Νέας Υόρκης) που να μην τον φοβίζει  τίποτα. Και εξηγούμε. Δεν φτάνει μόνο να μαζέψεις τα 100-200 εκατομμύρια από τις μίζες της Ζίμενς, υποβρυχίων, και ομολόγων και της κάθε μίζας. Πρέπει να δοθεί και παραδειγματισμός…
Άλλο ότι αυτά η Ελλάδα δεν τολμά να τα κάνει. Διότι, αν τολμούσε, ούτε θα είχε χρεοκοπήσει, ούτε θα είχε βάλει νταβατζή στο κεφάλι της το Δ.Ν.Τ., τρόϊκες, μπάστακες, ούτε θα την κατασπάραζαν οι γνωστοί – άγνωστοι κερδοσκόποι που περιμένουν σαν κοράκια πάνω από το πτώμα της.

«Για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς τους ύστατους θέλει ένα Καιάδα γκρεμοτσακίτστε τους»Ν.Γκάτσος


  Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΑΡ. ΦΥΛ.174
«Έτσι για μας τους Έλληνες. Περάσανε από την πλάτη μας άγριες ανεμοζάλες κάθε λογής, αγριάνθρωποι σκληροί, φονιάδες με σπαθιά με κοντάρια και με άρματα κάθε λογής, Πέρσες, Αλαμάνοι, Φράγκοι, Αραπάδες, Τούρκοι κι άλλοι. Μας σφάζανε, μας κομματιάζανε, μας κρεμάζανε, μας σουβλίζανε, μα δεν πεθάναμε, γιατί μας ατσάλωνε ο αγώνας, δίναμε φωτιά στη φωτιά…». (Φ.Κόντογλου. «Μυστικά Άνθη», σελ 12, εκδ. «Αστήρ»)

Πρέπει, εμείς οι Ρωμηοί, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας, τα καίρια και τα ουσιώδη του βίου.

Η ΝΕΑ ΑΘΛΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

(Έργα και ημέρες των πεπτωκότων του Φαναρίου)

 Είναι βεβαίως γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε άλλο ένα επεισόδιο στο μακραίωνο σήριαλ της απόπειρας των Φραγκολατίνων να επιτύχουν τη λεγόμενη Ένωση με την Ορθόδοξη Εκκλησία (με τη λέξη «ένωση» φυσικά να υπονοεί πάντοτε την υποταγή υπό τους δικούς τους όρους). Και επειδή ασφαλώς το πράγμα έχει προ πολλού προσλάβει και άλλες διαστάσεις, βλέπουμε ταυτόχρονα και ένα ακόμη άθλιο επεισόδιο σ’ ένα ακόμη ευρύτερο σήριαλ: εκείνο του γενικότερου θρησκευτικού συγκρητισμού, που έχει ως άμεσους στόχους του την άμβλυνση της θρησκευτικής συνείδησης των λαών, τη σταδιακή ισοπέδωση (μέσα από τη μιθριδατική εξοικείωση με τις συνεχείς επαφές, τους «διαλόγους» και τις συμπροσευχές) των θρησκευτικών τους ιδιαιτεροτήτων και την ψυχολογική τους προετοιμασία για το σερβίρισμα της νεοεποχίτικης πανθρησκειακής σαλάτας, της οποίας η παρασκευή βρίσκεται ήδη εν πλήρη εξελίξει.

ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ BILDEBERG, ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης

Σε μια συνέντευξη με “προεξέχοντα” Ελβετό τραπεζίτη, στο WeAreChange, της 30ής Μαΐου του 2011, εκτίθενται οι “βαθιές” σχέσεις μεταξύ των υψηλού επιπέδου διαχειριστών των ελβετικών τραπεζών και της λέσχης Bilderberg.
Γίνεται σαφές ότι η Bilderberg χρησιμοποιεί ελβετικές τράπεζες για τις δραστηριότητες ξεπλύματος χρήματος, χρηματοδοτήσεις για ανατροπές κυβερνήσεων, δολοφονίες και χρεοκοπημένες χώρες.

ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΦΑΛΙΡΙΣΑΜΕ


Στις 13 Σεπτεμβρίου 2011 η Ουγγρική Βουλή ψήφισε, την άρση της βουλευτικής ασυλίας του πρώην Πρωθυπουργού της χώρας (2004-2009) Φέρεντς Τζιουρτσιάνι και ανέθεσε στην Επιτροπή Συντάγματος της Βουλής την εξέταση των νομικών δυνατοτήτων για την παραπομπή σε δίκη άλλων δύο πρώην Πρωθυπουργών τον Πέτερ Μεντγκιέσι (2002-2004) και τον Γκόρντον Μπαϊνάι (2009-2010) με την κατηγορία κατάχρησης εξουσίας και πρόκληση ζημίας στο κράτος.

Για την ενθρόνιση του δέσποτα Ιγνατίου


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΜΟΕΜΒ. 2011 ΑΡ.ΦΥΛ.174 
«… Θα λέγαμε τελικά ότι η “ενθρόνιση” που έγινε στον Άγιο Αχίλλιο στις 28 Ιουλίου του 1994, δεν θύμιζε ούτε τον ερχομό του Χριστού, ούτε τις ενθρονίσεις των αγίων Πατέρων, αλλά την βίαιη αρπαγή της εξουσίας από κάποιο απόλυτο μονάρχη ή αιρετικό επίσκοπο, όπως είχε γίνει στην Αλεξάνδρεια από το μοιχεπιβάτη Γρηγόριο τον Καππαδόκη, που άρπαξε κυριολεκτικά με την δύναμη του στρατού και των αιρετικών αρχόντων της εποχής του τον επισκοπικό θρόνο του Μ. Αθανασίου.
Αχιλλέας Β. Πιτσίλκας
Δ. Θεολογίας

ΨΑΛΤΙΚΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ

 Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΝΟΕΜΒ.2011 ΑΡ.ΦΥΛ.174
 ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ
 Ενώ ο Αρχιεπίσκοπος και ο Πρόεδρος της οικονομικής υπηρεσίας της Εκκλησίας Δεσπότης Ελασσώνας τρέχουν να κάνουν “μπίζνες” με μια μουσουλμανική χώρα από τις πιο φανατικές, δεδομένου ότι απαγορεύει ακόμη και την κυκλοφορία των χριστιανών, όπως γράφαμε και στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδος μας, αδιαφορούν τελείως για την τύχη εκατομμυρίων χριστιανών που ζουν στον αραβικό κόσμο. Στην Αίγυπτο οι χρισταινοί σφάζονται, οι ναοί καίγονται και το νέο σύνταγμα πρόκειται να καταργήσει τα στοιχειώδη θρησκευτικά δικαιώματα.
Στη Συρία – εάν πέσει ο Μπασάρ αλ Άσαντ – το Ισλάμ που έρχεται, δεν θα ανεχθεί άλλη θρησκεία στη χώρα…, γράφει η εφ. “New Yorker”.
Και ενώ αυτά συμβαίνουν, ο Αρχιεπίσκοπος, μόνο τα χρήματα σκέφτεται!

ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ
 Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης στα απομνημονεύματά του γράφει: «Δεν φοβήθηκα τον Δράμαλη και τους 30.000 στρατιώτες του. Φοβήθηκα όμως τους προσκυνημένους… Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους».
Ο έχων ώτα
ακούειν ακουέτω.

Στρατιές ναρκομανών φτιάχνετε, κ. Παπανδρέου ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΤΕ


 Από… αυτόματα μηχανήματα στους δρόμους θα χορηγείται η δόση;
Διαλύετε την τελευταία δύναμη της χώρας, την ελληνική οικογένεια
Τη χαριστική βολή στην ελληνική οικογένεια, που ευτυχώς εξακολουθεί να είναι το στήριγμα –παρά τα χτυπήματα που δέχεται από κουλτουριάρηδες και ψευτοπροοδευτικούς– και ο θεμέλιος λίθος της χώρας και του Ελληνισμού, δίνει ο πρωθυπουργός με τη φαεινή ιδέα του να είναι πλέον ΕΛΕΥΘΕΡΗ η χρήση ναρκωτικών.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ;


 Του Αντώνη Μαγκλή,
Κοινωνικός Επιµορφωτής σε θέµατα Ναρκωτικών.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πιο επιτακτικό από το πρόβλημα της οικονομίας. Αντί η πολιτεία να προσφέρει στα παιδιά μας μέλλον τους προσφέρεται ο θάνατος. Με την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών που είχε εισάγει η κυβέρνηση Παπανδρέου στη Βουλή, προς διαβούλευση και ψήφιση αφιερώνουμε τα δημοσιεύματα που ακολουθούν, διότι είμαστε συνυπεύθυνοι - αν ψηφιστεί - γι’ αυτό που πρόκειται να επακολουθήσει...

Είτε το παιδί σας επιλέξει να χρησιµοποιήσει ναρκωτικά είτε όχι, θα µπορούσε να έχει επίγνωση του θέµατος των ναρκωτικών µέσω των µέσων ενηµέρωσης ή των φίλων του. Μπορείτε να συµπαρασταθείτε στο παιδί σας µιλώντας µαζί του για τα ναρκωτικά και µαθαίνοντας πως τα βγάζει πέρα µε τις πιέσεις της ζωής. Ας αρχίσουµε από το τι είναι ένα ναρκωτικό. Ναρκωτικό είναι οποιαδήποτε ουσία, εκτός από τροφή και νερό, που, όταν λαµβάνεται µέσα στο σώµα, αλλάζει τον τρόπο µε τον οποίο λειτουργεί το µυαλό και/ή το σώµα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :


Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 5 Αὐγούστου 2011
Ἀριθ. Πρωτ.  63
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ,
ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :
«Προκαλεῖ ὄχι μόνο κατάπληξη, ἀλλὰ ὀργὴ καὶ ἀγανάκτηση ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης γιὰ τὴν ἀποποινικοποίηση τῆς χρήσεως ναρκωτικῶν καὶ τὴν διαβάθμιση τῶν ποινῶν γιὰ τοὺς διακινητές. Μάλιστα, ὅπως δήλωσε ὑπουργὸς Δικαιοσύνης, προμήθεια καὶ κατοχὴ ναρκωτικῶν, καθὼς καὶ καλλιέργεια φυτῶν κάνναβης ἀποκλεισιστικὰ γιὰ προσωπικὴ χρήση, θὰ ἔχουν πλέον πταισματικὸ χαρακτῆρα, ἐνῷ διάφορες ποινὲς - κατὰ περίπτωση - θὰ ἐπιβάλλωνται στοὺς ἐμπόρους ναρκωτικῶν.

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ




Ἦταν ἡ ὥρα τῆς φοβερῆς ἐπιθέσεως τῶν σατανικῶν δυνάµεων. Ἐκδηλώθηκε τὴν νύχτα στὸν κῆπο τῆς  Γεθσηµανῆ, ὅταν ὁ ὁπλισµένος µὲ µαχαίρια καὶ ξύλα ὄχλος τῶν ὑπηρετῶν τῶν ἀρχιερέων καθοδηγούµενος ἀπὸ τὸν Ἰούδα συνέλαβε τὸν Ἰησοῦ.

. Ἤρθατε μὲ µαχαίρια καὶ ξύλα σὰν νὰ ἤµουν ληστής, τοὺς εἶπε ὁ Κύριος. Κάθε µέρα ποὺ ἤµουν µαζί σας στὸν ναὸ δὲν ἁπλώσατε τὰ χέρια σας ἐπάνω µου. Ἀλλὰ ἤρθατε τώρα, νύχτα! Νύχτα! Διότι τὸ σκοτάδι τῆς νύχτας εἶναι ἡ ὥρα ποὺ ἐνεργεῖ ὁ σατανᾶς τὰ ἐγκλήµατά του. Εἶναι ἡ ὥρα τῶν σκοτεινῶν ἀνθρώπων. Αὐτὴ τὴν ὥρα, τὴν ταιριαστὴ μὲ τὴν σκοτεινὴ ψυχή σας, σᾶς παραχώρησε ὁ Θεὸς γιὰ νὰ πραγµατοποιήσετε τοὺς σκοτεινοὺς σκοπούς σας «Αὕτη ἐστὶν ὑµῶν ἡ ὥρα καὶ ἡ ἐξουσία τοῦ σκότους» (Λουκ. κβ´ 53).

Εισόδια της Θεοτόκου (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)

http://www.agonas.org/pdf/1111.pdf
Μάρθα Μάρθα, μεριμνᾷς καὶ τυρβάζῃ περὶ πολλά, ἑνὸς δέ ἐστι χρεία»(Λουκ. 10,41-42)
ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, εἶνε ἑορτή, ἑορτὴ  τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. ὑπεραγία Θεοτόκος ἑορτάζει ὄχι μόνο μιὰ φορὰ τὸ χρόνο ὅπως ἄλλοι ἅγιοι ἀλλὰ πολλὲς φορές. Καὶ  οἱ ἑορτές της ὀνομάζονται θεομητορικὲς ἑορτές. Τέσσερις εἶνε οἱ σπουδαιότερεςτὰ Γενέθλια (8 Σεπτ.), τὰ Εἰσόδια (21 Νοεμ.), Εὐαγγελισμός (25 Μαρτ.), καὶ Κοίμησις (15 Αὐγ.).
Σήμερα εἶνε τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου. Καμμιά ἄλλη γυναίκα ἀπὸ τὰ δισεκατομμύρια τῶν γυναικῶν ποὺ πέρασαν ἀπὸ τὸν πλανήτη μας δὲν ἔχει τόση τιμὴ ὅση ὑπεραγία  Θεοτόκος. Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τὴν τιμᾷ  δεόντωςτὴν ὀνομάζει ε ι π ά ρ θ ε ν ο ν. Γιατί  ἀειπάρθενον; Διότι εἶνε παρθένος πρὸ τοῦ  τόκου, παρθένος κατὰ τὸν τόκο, παρθένος  με τὰ τὸν τόκοπαρθένος σὲ ὅλη τὴ ζωή της.

Θρησκευτικός συγκρητισμός ή ιδιοτελής παρέμβαση; του Στυλ. Λαγουρού


Στις 28.8.2011 εόρτια επέτειο της νίκης των Γραμμομάχων στο ακριτικό χωριό Βούρμπιανη ετελέσθη Θ. Λειτουργία και επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως των ηρωϊκώς πεσόντων παλληκαριών του ελληνικού μας στρατού. Στην Θ. Λειτουργία παρέστη πλήθος λαού καθώς και ο επιχώριος Μητροπολίτης Σεβ. Δρυϊνουπόλεως και Κονίτσης κ. Ανδρέας. Ο επίσκοπος με το δυναμικό λόγο του αναφέρθηκε στην ξένη κηδεμονία υπό το δυσβάστακτο καθεστώς που επέβαλε η τρόικα, εξοντώνοντας οικονομικά τον ελληνικό λαό, στη μαζική νομιμοποίηση χιλιάδων λαθρομεταναστών με στόχο την αλλοίωση του εθνικού ιστού της χώρας μας και στην απαράδεκτη πρόθεση της κυβέρνησης να αποποινικοποιήσει τη χρήση ναρκωτικών. Στάθηκε ιδιαίτερα στην προκλητικότητα του κ. Πάγκαλου σύμφωνα με την οποία «οι στρατιωτικοί είναι αντιπαραγωγικοί» σημειώνοντας ότι «οι ήρωες του Γράμμου και του Βίτσι, που έσωσαν την Ελλάδα από το σιδηρούν παραπέτασμα, αψηφώντας γονείς, συγγενείς και φίλους, όλοι αυτοί, ήταν αντιπαραγωγικοί»; κ.λπ.

Προς τους φίλους μας


Αγαπητοί φίλοι, σας υποσχεθήκαμε στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας μας, ότι θα δημοσιεύσουμε ολόκληρη την δικογραφία – των 15 διωκόμενων χριστιανών – σε ειδικό ένθετο προσεχώς. Η προεργασία βρίσκεται σε εξέλιξη, και επειδή, στις ήδη υπάρχουσες απόψεις και κρίσεις καθηγητών και νομικών, πρόκειται να προστεθούν και άλλες που αναμένουμε, πιθανόν να υπάρξει μικρή βραδύτητα, πριν προβούμε στη δημοσίευσή τους. Εκτός αν, αστάθμητοι παράγοντες, δώσουν άλλη λύση…
Σας γνωρίζουμε δε ότι ο δίκαιος Θεός δεν θα αργήσει να φέρει και την ημέρα που θα γελάσουν τα πικραμένα χείλη.
Ζει Κύριος ο Θεός
Πηγή: εφημερίδα ΑΓΩΝΑΣ  
http://www.agonas.org/pdf/1111.pdf

Η Εκκλησία ανάχωμα… στην κατηφόρα της Κοινωνίας»


Είναι προφανές, ότι η εποχή μας χαρακτηρίζεται από πνευματική ανυδρία, πενία και ένδεια. Η κοινωνία ταλανίζεται και ο λαός μας υποφέρει από μια πρωτόγνωρη οικονομική κρίση. Η φύση μοιάζει να εκδικείται την αφροσύνη μας και η ξέφρενη κούρσα του καταναλωτισμού δεν έχει σταματημό. Οι άνθρωποι βρίσκονται σε απόγνωση και οι νέοι έχασαν τα ιδανικά τους.

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ – ΕΛΛΑΔΑ (ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ)

«Τα άγρια μέτρα λιτότητας θα συναντήσουν αντίσταση και θα τελειώσουν άσχημα στην Ελλάδα. Τα οικονομικά μέτρα που πήραν θα πυροδοτήσουν κοινωνική αναταραχή, όπως αυτή που… αντιμετώπισε η χώρα μας την περασμένη δεκαετία». «Οι συνταγές που επιβάλλονται στην Ελλάδα είναι ταυτόσημες με αυτές που εφαρμόστηκαν στη χώρα μου το 2001». Αυτά δήλωσε, προ μηνός, η Πρόεδρος της Αργεντινής Christina Fernandez De Kirckner για τα εξοντωτικά οικονομικά μέτρα λιτότητας που δέχθηκε η Ελληνική Κυβέρνηση και επέβαλε στο λαό.
Η οικονομική κρίση της Αργεντινής έχει τα ίδια κοινά με την ελληνική
Η Αργεντινή το 1991 αποφάσισε να συνδέσει το νόμισμά της (πέσο) με το δολάριο, με σταθερή ισοτιμία, δηλαδή υιοθέτησε το αμερικανικό νόμισμα στη θέση του δικού της (Στην χώρα μας δεν έγινε κάτι παρόμοιο με το ευρώ το 2002;).

«Μυστικές Οργανώσεις» που κρίνουν τις τύχες του κόσμου



«Είναι υπερβολικό, αλλά όχι τελείως άδικο να λένε ότι η λέσχη μοχθεί για μια Παγκόσμια Κυβέρνηση. Εμείς στην Bilderberg πιστέψαμε ότι δεν πρέπει να προχωρήσουμε στο μέλλον πολεμώντας, χωρίς λόγο, ο ένας τον άλλο, σκοτώνοντας κόσμο κι οδηγώντας εκατομμύρια στην προσφυγιά. Πιστέψαμε ότι μία κοινότητα σε ολόκληρο τον κόσμο θα ήταν καλό πράγμα» (Λόρδος Χήλυ – μέλος της λέσχης).

Εκεί, στα ψηλά βουνά του Γουαϊομίγκ του Κάνσας των ΗΠΑ – άγνωστο στον πολύ κόσμο, εκτός από τους ηθοποιούς των καουμπόικων έργων – βρίσκεται το περίφημο θέρετρο Jackson Hall και το καλύτερο ξενοδοχείο – ένα από τα δέκα στον κόσμο. Για να φθάσει κανείς στην κεντρική πλατεία της μικρής αυτής πόλης πρέπει να περάσει κάτω από μια σειρά αψίδων (τέσσερις), που είναι κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από κέρατα ελαφιού.

Ζήτησα από το Θεό…

Ζήτησα από το Θεό…


Να μου δώσει δύναμη…
Κι Αυτός μου έδωσε δυσκολίες για να τις ξεπεράσω.
Του ζήτησα σοφία…
Κι Αυτός μου έδωσε προβλήματα να μάθω να λύνω.
Του ζήτησα οικονομική άνεση…
Κι Αυτός μου έδωσε νου και ικανότητα να εργάζομαι.
Του ζήτησα θάρρος…
Κι Αυτός μου έδωσε κινδύνους να ξεπερνώ.

Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011

ΑΦΕΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΠΕΡΙ ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ!


                            Συνεχίζεται ἡ ἐν ψυχρῷ ποδόμηση τς ρθοδοξίας
(ἐν μέσῳ κατανυκτικῶν χριστουγεννιάτικων Ὕμνων)
Τὸ ἔργο ἑνὸς πολιτικοῦ κρίνεται ἀπὸ τὴν ἐφαρμογὴ τῶν προγραμματικῶν του ἐξαγγελιῶν (γιὰ τὶς ὁποῖες ψηφίστηκε) καὶ τὴν τήρηση τοῦ Συντάγματος. Τὸ ἔργο ἑνὸς Πατριάρχη πῶς κρίνεται; Δὲν κρίνεται ἀπὸ τὴν τήρηση τῶν ἐκκλησιαστικῶν Κανόνων καὶ τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Εὐαγγελίου, τῶν ὁποίων θεωρεῖται ὁ πρῶτος μιμητής-τηρητής;
Αὐτὸ θέλουμε νὰ μᾶς ξεκαθαρίσει ἐπὶ τέλους ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος. Ἐφαρμόζει τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες; Οἱ λόγοι καὶ οἱ πράξεις του εἶναι λόγοι καὶ πράξεις ἀληθείας καὶ εὐθύτητας ἢ ὑποκρισίας καὶ ψεύδους; Ἀποτελεῖ παράδειγμα πρὸς μίμηση γιὰ τὸ λαὸ ἢ παράδειγμα ἀποφυγῆς; Ποιά ἡ προσφορά του σὲ μιὰ παγκόσμια κοινωνία ποὺ κλυδωνίζεται; Ἀπὸ τὴ μιά, οἰκολογικὲς κορῶνες σὲ Συνέδρια καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη, συμπόρευση μὲ αὐτοὺς ποὺ συντελοῦν στὴν μόλυνση καὶ τὴν ἐξαφάνιση τοῦ πλανήτη; Πῶς δικαιολογεῖται ἡ παρουσία του στὰ διάφορα διεθνῆ Φόρουμ, ὅπως τὴν 12/12/2011 σὲ Συνέδριο ποὺ προωθεῖ ἐν ψυχρῷ τὴν Παγκόσμια Διακυβέρνηση; Δὲν γνωρίζει ὅτι πίσω ἀπὸ αὐτὰ βρίσκεται ἡ Ν. Τάξη, ἡ Μασονία, οἱ διάφορες Λέσχες καὶ Τράπεζες, ὁ Σιωνισμός;
Ἀφήνοντας ἔξω, λοιπόν, κ. Βαρθολομαῖε, τὶς κοσμικὲς νοοτροπίες καὶ τὶς ἐπιτηδευμένες θεολογίες, σκεφτεῖτε ἁπλὰ καὶ ταπεινά: Ἦταν ποτὲ δυνατὸν ὁ ἀνυπόδητος Ἰησοῦς, οἱ ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας νὰ παρευρίσκονταν σὲ πανηγύρια τῆς Coca-Cola –ὅπως κάνατε ἐσεῖς– ἐπιδίδοντας Κοράνιο σὲ Μουσουλμᾶνο; Νὰ συμμετεῖχαν σὲ συμπόσια, χωρὶς νὰ καυτηριάζουν τὶς ὑποκρισίες, τὴν ψευτιά, τὴν δολιότητα καὶ τὶς «ἐγκληματικὲς» ἐνέργειες τῶν μεγάλων τῆς γῆς, χωρὶς νὰ ὁμιλοῦν γιὰ τὴν Ἀλήθεια; Νὰ συμμετεῖχαν σὲ Συνέδρια ποὺ ὀργάνωναν οἱ μεγιστάνες τῆς πλουτοκρατίας;

ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ;;;;

Κατάλαβες  γιατί;;;
γιατί σε λέγανε «εθνικιστή»
όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;
Για να την πουλήσουν πιο εύκολα.
Γι' αυτούς κάθε λέξη που αρχίζει από -εθν και -ελλ
ήταν και είναι εμπόδιο όταν ακούγεται
μέσα στο μαντρί τού "εκσυγχρονισμού"
που μας μπουζούριασαν.

Κατάλαβες τώρα...
γιατί σε λέγανε «ρατσιστή»;
Γιατί σε πολύ λίγο δεν θα είσαι ιδιοκτήτης τής πατρίδας σου·
θα είσαι ένας κάτοικος μιας
χώρας που θα ανήκει στους παγκόσμιους τραπεζίτες και στους υπαλλήλους τους,
οι οποίοι
παριστάνουν την...
κυβέρνηση.

Κατάλαβες τώρα
γιατί πριονίσανε την παιδεία
και την υποβάθμισαν σε "εκπαίδευση";

Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011

Ο τραγικός θάνατος των παπάδων του Αϊβαλιού (Ηλίας Βενέζης)


«6 Σεπτ.1922. Τα πρώτα τμήματα του τουρκικού στρατού ήλθαν από την Σμύρνη για να καταλάβουν το Αίβαλή. ...Το ίδιο βράδυ κηρύχτηκε ό στρατιωτι­κός νόμος. Ύστερα βγήκε ή φοβερή δια­ταγή: «Να παρουσιασθούν όλοι οι άνδρες από 18-45 χρονών». Τους μάζε­ψαν, τους δέσαν, τους μεταφέρανε έξω από την πόλη καί τους σκότωσαν στα μεταλλεία του Φρένελι καί στις χαράδρες...Από αυτή την ομαδική στρατολογία καί σφαγή είχαν εξαιρέσει τα σινάφια: τους επαγγελματίες, τους φουρναραίους, τους χτίστες, τους μαραγκούς. Αυτούς τους πήγαν σ'ένα λόφο λεγόμενο «Μπογιά" καί τους σκότωσαν με τσεκού­ρια. Ένας μόνο γλύτωσε καί είπε το τι έγινε. Τέλος πιάσαν τον Δεσπότη καί τους παπάδες... Ήμουν με την προτε­λευταία αποστολή σκλάβων πού οι Τούρκοι όδηγούσανε στο εσωτερικό της Ανατολής. Γυμνοί,πεινασμένοι,διψα­σμένοι,καταματωμένοι,είχαμε φθάσει στην Πέργαμο. Μας ρίξαν σε μιαν απο­θήκη.Την άλλη μέρα άνοιξε ή πόρτα καί μπήκε ένα νέο κοπάδι σκλάβων.
Ήταν οι παπάδες του Άιβαλιού: άλλοσούσουμοι,καταματωμένοι,με ξε­σκισμένα ράσα, πεινασμένοι, ξυπόλυτοι, άγριοι άπ' τη μαρτυρική πορεία. Ό Κυδω­νιών Γρηγόριος,αν καί είχε ξεκινήσει μα­ζί τους, δεν έφτασε στην Πέργαμο. Έξω άπ' το Άϊβαλή,οι Τούρκοι τον ξεχωρίσανε μαζί με μερικούς άλλους καί τον παραδώσανε σ'ένα απόσπασμα εκτελεστι­κό πού είχε, εκτός άπ' τα όπλα, καί φτυά­ρια. Οί άλλοι παπάδες συνεχίσανε το δρόμο. Σάν πέρασε λίγη ώρα, άκούσανε πίσω τους ντουφεκιές. Το απόσπασμα ενώθηκε μαζί τους αργότερα. Ένας Τούρκος του αποσπάσματος είπε:

Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

"ΟΥΚ ΕΣΜΕΝ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΣΟΦΟΤΕΡΟΙ"




ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
«Οὐκ ἐσμὲν τῶν Πατέρων σοφώτεροι»
Ἀναίρεση τῆς ἐπιχειρηματολογίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
μὲ ἀφορμὴ τὴν ὁμιλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου
κ. Βαρθολομαίου στὴ Μεγίστη Λαύρα
Τὸ παρὸν κείμενο περιλαμβάνει (α) εἰσαγωγή, (β) διάγραμμα τῆς ἐπιχει­ρηματολογίας τῆς ὁμιλίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου στὴν Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας, τὴν 7η Ὀκτωβρίου τρ.ἔ., (γ) ἀναίρεση τῶν ἐπιχειρημάτων τοῦ κ. Βαρθο­λομαίου (σὲ 8 παραγράφους), (δ) ἐνδει­κτικὴ ἐπισήμανση αἱρέσεων στὰ κείμενα τῶν οἰκουμενικῶν διαλόγων καὶ τῶν οἰκουμενι­στῶν, δηλ. (1) τοῦ κειμένου τοῦ Πόρτο Ἀλέγκρε (2006) καὶ (2) θέσεως τοῦ Μητροπολίτου Προύσης κ. Ἐλπιδοφό­ρου, (ε) ἐπίλογο καὶ (στ΄) σύνοψη τοῦ παρόντος κειμένου.
A. Εἰσαγωγὴ
Καθὼς ἤδη εἴχαμε προαναγγείλει στὴ σύντομη ἀνακοίνωση ποὺ ἐκδόθη­κε ἀμέσως μετὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου στὴν Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας Ἁγίου Ὄρους, τὸ Σάβ­βατο 7 Ὀκτωβρίου, προβαί­νουμε σὲ ἐκτενῆ ἀνάλυση καὶ κριτικὴ τῆς ὁ­μιλίας του, τῆς ἀντιφωνήσεως, δηλαδή, πρὸς τὸν Πανοσιολογιώτατο Ἡγούμενο τῆς Μονῆς π. Πρόδρομο.
Ὅπως ἔχει ἤδη ἐπισημανθῆ σὲ παλαιότερα κείμενα, ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καλύπτεται ὑπὸ τὸ πρόσχημα τῆς ἀγάπης πρὸς τοὺς ἑτερο­δόξους, ὡς «ἀγαπισμός»· οἱ ἅγιοι Πατέρες, ἀναφερόμενοι στὴν ἀρχαία μορφὴ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δηλαδὴ στὴν αἵ­ρεση τῆς «Γνωσιμαχίας», ἐπεσήμαναν ἀκριβῶς αὐτὴ τὴν αἱρετικὴ πε­ριφρόνηση τῶν δογμάτων, χάριν δῆθεν τῶν καλῶν πράξεων. Χα­ρακτηριστικῶς ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκη­νός, στὸν ὁποῖον ἀργότε­ρα παραπέμπει καὶ ὁ Ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης[1], γράφει στὸ σύγ­γραμμά του Περὶ αἱρέσεων: «Γνωσιμάχοι· ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι ἀνθί­στανται σὲ κάθε γνώση τοῦ χριστιανισμοῦ, καθὼς λέγουν ὅτι “ἐκεῖνοι ποὺ ἀνα­ζητοῦν κάποιες γνώσεις στὶς θεῖες Γραφές κάνουν κάτι περιττό· διότι δὲν ζητεῖ τίποτε ἄλλο ὁ Θεὸς ἀπὸ τὸ Χριστιανὸ παρὰ καλὲς πράξεις. Εἶ­ναι λοιπὸν καλύτε­ρο νὰ πορεύεται κανεὶς μὲ περισσότερη ἁπλότητα καὶ νὰ μὴ πολυπραγμονεῖ γιὰ κανένα δόγμα διαπραγματεύσεως γνώσε­ων”»[2]. Δυστυχῶς, ἡ ὁμιλία τοῦ Οἰκουμε­νικοῦ Πατριάρχου ἐκφράζει αὐτὸν τὸν ἀγαπισμὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τονί­ζουσα ἐμφαντικῶς τὴν ἀγάπη καὶ τὴν ὑπακοή καὶ παρασιωπῶσα τεχνηέντως τὴν ἀξία τῶν δογμάτων τῆς Πίστε­ως καὶ τὴν ἐμμονὴ σὲ αὐτά, ἀρετὴ ἐπαινού­μενη ἀπὸ τοὺς Πατέρες[3]· πολὺ χειρό­τερα, ὅμως, ἀποκρύπτει ὅσα φοβερὰ ἔχουν διαπραχθῆ εἰς βάρος τῆς Ὀρθο­δόξου Πίστεως στὸ πλαίσιο τῆς οἰκουμενικῆς κινήσεως τῶν τελευταίων δεκαε­τιῶν. Ἀληθῶς, θὰ δείξει ἐν συντομίᾳ τὸ παρα­κάτω κείμενο, παρουσιάζον­τας «ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα», ὅτι ἡ πατριαρχικὴ ὁμι­λία, παρὰ τὶς διαβεβαιώσεις γιὰ τὸ ἀ­παρασάλευτον τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, μαρτυρεῖ εἴτε ἄγνοια τῆς ἐκ­κλη­σιολογίας καὶ τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας, εἴτε ἀνεξήγητη λη­σμοσύνη τῶν φοβερῶν πτώσεων τῶν ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν σὲ ἔγγραφη ἀρνησιπι­στία ἢ ἑτεροδοξία.