Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Χωρίς οικογένεια, χωρίς γάμο και παιδιά. Άκαρπα δένδρα;



  Πολλές φορές παρακολουθούμε διάφορες εκδηλώσεις πολιτιστικές, ψυχαγωγικές, πολιτικές...
    Βλέπουμε νέους ανθρώπους, καλοντυμένους, ωραίους, δυνατούς, πετυχημένους. Να χαίρονται τη ζωή τους, να είναι δραστήριοι και δημιουργικοί...
    Και όμως τους βλέπουμε μόνους, χωρίς οικογένεια, χωρίς γάμο και παιδιά, σε σχέση και δεσμό,  λένε, και διερωτόμαστε, γιατί;
     Έχουν κάποια άλλη κλίση στη ζωή τους; Υπάρχουν οικονομικά προβλήματα λόγω κρίσεως, που δεν τους επιτρέπουν να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα του γάμου και να ανεβούν τα σκαλιά της Εκκλησίας, εφόσον βεβαίως είναι ορθόδοξοι; Υπάρχει κάποια αρρώστεια ή κάποιο οργανικό πρόβλημα, που τους κρατάει στάσιμους; Δεν βρέθηκε ακόμη το αντίστοιχο κατάλληλο πρόσωπο και πειραματίζονται και δοκιμάζουν εξακολουθητικά περιπτώσεις; Έχουν εκκρεμότητες με γονείς εμπερίστατους ή από προηγούμενους γάμους;

    Μπορεί να ισχύουν κάποιοι από αυτούς τους λόγους. Μπορεί όμως να είναι και κάτι άλλο: Τελείως διαφορετικό, πολύ σοβαρό όμως. Δηλαδή μπορεί να υπάρχουν κάποιοι λόγοι διανοητικοί, σύλληψης δηλαδή κριτηρίων και αρχών ζωής, επιλογής προτεραιοτήτων, λόγοι ηθικοί, πνευματικοί, επηρεασμού, κοσμικής νοοτροπίας. Ας προσπαθήσουμε να το εξηγήσουμε.
    Στην πατρίδα μας έχει μπει για τα καλά στην οικογενειακή ατμόσφαιρα και παράδοση ο δυτικός τρόπος ζωής. Προγαμιαίες σχέσεις διαρκείας, χρόνιοι δεσμοί, παράνομες συμβιώσεις, παρατεταμένα λογοδοσίματα και αρραβωνιάσματα, σύμφωνα συμβίωσης, αναβολές και μετέωρα αναποφάσιστα βήματα, διαζύγια, ίσως και τεκνοποίηση χωρίς γάμο. Όλα αυτά σε μια προσπάθεια δήθεν ξεκαθαρίσματος περί του μέλλοντος και δοκιμασίας των προσώπων.
      Κρίμα όμως να έχει επικρατήσει μια τέτοια μαζική συνήθεια και νοοτροπία, η οποία δεν προωθεί τη δημιουργία και τη ζωή, αλλά απλά τρέφει την ηδονή και την ψευδαίσθηση, ότι κάτι κάποτε καλό θα μας καθίσει. Το ερώτημα είναι: πότε όμως;

Πολύτιμες διδαχές του οσ. Παϊσίου για τη ζωή μέσα στον κόσμο

 – Γέροντα, σήμερα πολλοί νέοι άνθρωποι δεν θέλουν να κάνουν παιδιά γιατί σκέφτονται σε τί είδους κόσμο θα φέρουν το παιδί τους. Μόλυνση από τα χημικά από τα πυρηνικά, ζωή γεμάτη άγχος, άγρια κοινωνία, πόλεμοι… Αν είμαστε κιόλας στον καιρό του Αντίχριστου, σκέφτομαι και εγώ, μήπως δεν αξίζει κανείς να παντρεύεται και να κάνει παιδιά.
— Όχι, Θανάση, δεν είναι έτσι!… Οι χριστιανοί στον καιρό των διωγμών δεν παντρεύονταν; δεν κάναν παιδιά; Και παντρευόντουσαν και παιδιά κάναν! Είχαν την ελπίδα τους στηριγμένη στον Χριστό… όχι στους ανθρώπους.
Είναι ολιγοπιστία αυτός ο λογισμός. Ο Θεός σε μια στιγμή μπορεί να τα διορθώσει όλα. Να σβήσει όλα τα στραβά. Κάνουν οι άνθρωποι σχέδια… έχει και ο Θεός τα δικά Του.
Gerontas Paisios Agioreitis 6212
Νάξερες πόσες φορές τύλιξε ο διάβολος τη γη με την ουρά του για να την καταστρέψει… Δεν τον αφήνει ο Θεός… του χαλάει τα σχέδια· και το κακό που πάει να κάνει ο διάβολος, ο Θεός το αξιοποιεί και βγάζει μεγάλο καλό. Μήν ανησυχείς!
— Γέροντα, μέχρι που φτάνει η υποχρέωση που εχει ένας γονιός για τα παιδιά του; Να τα αφήσει κάτι, σκέφτεται. Πόσο κάτι; Ένα, δύο,… τρία σπίτια;
— Ένας γνωστός μου εργοστασιάρχης που είχε πολλά χρήματα, πολυκατοικίες κ.λ.π. τι έκανε; Τα σπούδασε τα παιδιά του, τελείωσαν πανεπιστήμιο, κάναν και μεταπτυχιακά, και τους άφησε από ένα διαμέρισμα. Τα υπόλοιπα τάδωσε στους εργάτες του και σ’ άλλους πούχαν ανάγκη.
Πρώτα απ’ όλα να τους δώσει κανείς καλή, χριστιανική ανατροφή. Αυτό είναι το σπουδαιότερο εφόδιο για τη ζωή τους. Μετά να τα σπουδάσει να μάθουν λίγα γράμματα. Αν θέλουν να προχωρήσουν πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακά, να τα βοηθήσει ή να μάθουν μία τέχνη. Να τα βοηθήσει δηλαδή να βγάζουν το ψωμί τους. Ε! μετά αν έχει την δυνατότητα να τους αφήσει και κάτι… κανένα οικόπεδο, κανένα σπίτι. Νάχουν κι αυτά μια φωλιά!
Είναι και μερικοί γονείς που αδιαφορούν για τα παιδιά τους και τα τρώνε όλα… δεν αφήνουν τίποτα για τα παιδιά τους! Μερικοί μάλιστα αφήνουν μόνο χρέη!… Αυτό είναι πολύ άσχημο.
Όταν ήρθαν οι πρόσφυγες, το 1924, από την Μικρασία, ο πρόεδρος του χωριού κοιτούσε να τους βολέψει όλους. Αυτός να πάρει αυτό το χωράφι, ο άλλος εκείνο το κτήμα κ.λ.π. Τον εαυτό του τον άφησε τελευταίο… δεν τον υπολόγισε.
Όταν μεγάλωσαν τα παιδιά του, του παραπονέθηκαν: — «Καλά όλους τους βόλεψες… Εμάς δεν μας σκέφτηκες;…» και είχαν δίκιο τα παιδιά… Άλλο νάναι κανείς μόνος του… Αν έχει κανείς οικογένεια πρέπει να σκέφτεται πρώτα την οικογένειά του και μετά τους άλλους που έχουν και αυτοί τους δικούς τους να τους σκεφτούν.

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

«Στώμεν καλώς, ίνα τους χαμαί συρομένους λογισμούς ανορθώσωμεν»!






«Στῶμεν καλῶς, ἵνα τοὺς χαμαὶ συρομένους λογισμοὺς ἀνορθώσωμεν»!
Οὐδὲν δὲ οὕτως αὐτοῦ τὴν καθ' ἡμῶν ἔφοδον ἀποτειχίζειν ἴωθεν, ὡς εὐχὴ καὶ δέησις ἐκτενής. Καὶ γὰρ αὐτὸ τοῦτο τὸ παρακελεύεσθαι τὸν διάκονον ἅπασι καὶ λέγειν· «Ὀρθοὶ στῶμεν καλῶς», οὐχ ἁπλῶς οὐδὲ εἰκῇ νενομοθέτηται, ἀλλ' ἵνα τοὺς χαμαὶ συρομένους λογισμοὺς ἀνορθώσωμεν, ἵνα τὴν ἔκλυσιν τὴν ἐκ τῶν βιωτικῶν ἡμῖν γινομένην πραγμάτων ἐκβαλόντες, ὀρθὴν ἔμπροσθεν τοῦ Θεοῦ ἀναστῆσαι δυνηθῶμεν ἡμῶν τὴν ψυχήν. Καὶ ὅτι τοῦτό ἐστιν ἀληθὲς καὶ οὐχὶ πρὸς τὸ σῶμα, ἀλλὰ πρὸς τὴν ψυχὴν ὁ λόγος ἀποτείνεται, ταύτην κελεύων ἀνορθοῦν, ἀκούσωμεν καὶ Παύλου τοῦτον τὸν τρόπον ταύτῃ κεχρημένου τῇ λέξει. Πρὸς γὰρ ἀνθρώπους καταπεπτωκότας καὶ πρὸς τὴν τῶν δεινῶν ἐπαγωγὴν ἀπαγορεύσαντας γράφων ἔλεγε· «Τὰς παρειμένας χεῖρας καὶ τὰ παραλελυμένα γόνατα ἀνορθώσατε.» Τί οὖν ἂν εἴποιμεν; ὅτι περὶ χειρῶν καὶ γονάτων λέγει τῶν τοῦ σώματος; Οὐδαμῶς· οὐ γὰρ δρομεῦσιν ἀνθρώποις, οὐδὲ παγκρατιασταῖς διαλέγεται, ἀλλὰ τὴν ἰσχὺν τῶν ἔνδον λογισμῶν προκαταβεβλημένην ὑπὸ τῶν πειρασμῶν ἀναστῆσαι διὰ τῶν ῥημάτων τούτων παρῄνεσεν.

Ο ΥΠΟΤΕΤΑΓΜΕΝΟΣ ΑΡΧΙΕΠ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΕΠΗΣ ΑΘΕΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

Η πρόκληση του άθεου, η σιωπή του «Ποιμενάρχη» και το…ανεξάρτητο δεκανίκι

Tsipras-ieronumos Καμία έκπληξη δεν προκαλεί η άρνηση του νέου πρωθυπουργού να μην ορκιστεί στο Ιερό Ευαγγέλιο: Άλλωστε, κανένα άλλο στέλεχος του εν λόγω «άθεου» (=ισλαμολάγνου, εβραιολάγνου) κόμματος δεν ορκίστηκε στον Θεό, όταν ανέλαβε θέσεις εξουσίας! Πρόκειται για μια «επαναστατική γυμναστική», κατά τη γνώμη τους, απαραίτητη για να μην προκαλούν τις κομμουνιστικές συνιστώσες του «συνασπισμού».
Ξαναλέω, καμία έκπληξη από εκείνη την πλευρά. Έχω όμως μια απορία: Αρχιεπίσκοπος υπάρχει; Γιατί όλο γελάκια και χαρές είδα στη συνάντηση με τον άθεο, ενώ η μόνη δήλωση  στο θέμα της ορκωμοσίας ήταν ότι «έχουμε διαφορετική θεσμική θέση»!!! 
Ώστε έτσι λοιπόν! Αυτή είναι η διοικούσα Εκκλησία; Ένα (ακόμα) θεσμικό όργανο, με το οποίο συνδιαλέγονται οι διάφοροι εξουσιαστές; Που ενδιαφέρεται μονάχα για την διατήρηση των οικονομικών και υλικών κεκτημένων του; Αυτός είναι ο ρόλος του Αρχιεπισκόπου; Του…Ποιμενάρχη; 
Πάμε παρακάτω: Φαίνεται πως, τελικά, η καρέκλα είναι πολύ γλυκιά για τον «υπερασπιστή της Ορθοδοξίας» Πάνο Καμμένο…! ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ δεν είπε για την πρόκληση του άθεου φίλου του να ορκιστεί πολιτικά! Να σωθεί η χώρα, ναι, Πάνο…αλλά πώς; Ξεκινώντας συνεργασία με τον διάβολο; Έτσι θα σωθούμε;

Αλλά αυτά συμβαίνουν όσο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αμιγώς Ελληνικό και Ορθόδοξο κόμμα στη χώρα, για να μπει κάθε κατεργάρης, λαοπλάνος και θεομπαίχτης στον πάγκο του…!
Οψόμεθα…!

Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2015

Χριστιανοί, προσέλθετε στις κάλπες! Ένα εκπληκτικό κείμενο του Μακαριστού Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη

Posted:
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ: Λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες, δημοσιεύουμε ξανά το επίκαιρο κείμενο με τα λόγια του Μακαριστού Γέροντος Αυγουστίνου, προκιεμένου να προβληματιστούμε όλοι μας, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες πολίτες, για τη στάση μας στις Εκλογές. Αξίζει να το διαβάσουμε όχι μία, αλλά πολλές φορές, για να συνειδητοποιήσουμε επιτέλους ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ να είσαι πραγματικός Πατριώτης και Χριστιανός, που δεν φοβάται να αναλάβει τις ευθύνες του και να μιλήσει με σθένος, αδιαφορώντας για τυχόν συνέπειες! Και τέτοιος ήταν ο Μακαριστός Ελληνορθόδοξος Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, γι” αυτό και πολεμήθηκε με λύσσα από κάθε πολιτικό χώρο (δεξιό, κεντρώο, αριστερό), κάθε πολιτικό σύστημα (δημοκρατία, δικτατορία, βασιλεία, ξένη κατοχή), καθώς και πολλούς συνεπισκόπους του και «καλούς Χριστιανούς»! Τα όσα γράφει, αποτελούν κόλαφο για την αδιαφορία, τη νωχελικότητα, την διαπλοκή και τον συμβιβασμό μας με το υπάρχον πολιτικό και κοινωνικό σύστημα. Είθε με αυτά τα λόγια ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και να καταλάβουμε πως χωρίς αγώνα για την Πίστη και την Πατρίδα μας, τίποτα δεν διορθώνεται…!
 «…Ἡ ἀδράνεια τῶν χριστιανῶν εἰς τὴν πολιτικήν», ἔγραφε μεταξὺ ἄλλων ὁ μακαριστὸς μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος, «δημιουργεῖ κενὸν καὶ εἰς τὸ κενὸν αὐτὸ εἰσβάλλουν ἄλλοι, οἱ ὁποῖοι δὲν πιστεύουν εἰς τὸν Κύριον, ἔχουν ἄλλας ἀντιλήψεις περὶ Θεοῦ, κόσμου καὶ ζωῆς, καὶ δαιμονιώδη δραστηριότητα ἀναπτύσσοντες παρασύρουν πρὸς τὸ μέρος των τὰ πλήθη, καὶ καταλαμβάνουν τὴν ἐξουσίαν, καὶ ψηφίζουν καὶ ἐφαρμόζουν ἀντιχριστιανικοὺς νόμους, καὶ δροῦν καταλυτικῶς διὰ τὴν κοινωνίαν, καὶ ὁ πιστὸς λαὸς παραπονεῖται καὶ ἀγανακτεῖ διὰ τὴν ἐπικράτησιν τοῦ κακοῦ, ἐνῷ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΥΚ ΟΛΙΓΗΝ ΕΥΘΥΝΗΝ ΕΧΕΙ…

Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ; Ομιλία που πρέπει να την ακούσουμε πριν πάμε να ψηφίσουμε Προωθήστε τη !

Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΟΣ (30-08-2014) ΟΜΙΛΙΑ Π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΑΦΕΙΡΗ

 Ομιλία που πρέπει να την ακούσουμε πριν πάμε να ψηφίσουμε   Προωθήστε τη 

ΜΟΝΑΔΙΚΗ  ΟΜΙΛΙΑ ΓΕΝΝΑΙΟΥ  ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ

Δημήτριος Νατσιός, Αντί για 300, να έχουμε 200 χαραμοφάηδες

Αντί για 300, να έχουμε 200 χαραμοφάηδες
«Κανείς πολιτικός δεν σκέφτεται τις μελλοντικές γενεές, γιατί το μέλλον δεν έχει εκλογική περιφέρεια»  Χ.Κίσιγκερ, το γνωστό κάθαρμα...
Στο άρθρο 51 του Συντάγματος αναγράφεται πως «ο αριθμός των βουλευτών ορίζεται με νόμο, δεν μπορεί όμως να είναι μικρότερος από διακόσιους ούτε μεγαλύτερος από τριακόσιους». Προβλέπει, δηλαδή, ο συνταγματικός νομοθέτης την δυνατότητα μείωσης του αριθμού των βουλευτών στους διακόσιους, πράγμα βεβαίως που ουδέποτε συνέβη. Ευχής έργον, επ’ αγαθώ του έθνους, θα ήταν η τροποποίηση του παραπάνω άρθρου. Να περιορισθεί ο αριθμός των βουλευτών από τριακόσιους σε διακόσιους ως ανώτατο όριο. Τα κέρδη και οι ωφέλειες από την ρηξικέλευθη αυτή πρόταση θα είναι πολλαπλά και για το Δημόσιο αλλά και για το «συμπαθές σώμα» των βουλευτών.

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

Μνήμη Γέρ. Βησσαρίωνα Αγαθωνίτη

22 Ιανουαρίου 2015

Ὁ Γέροντας Βησσαρίων ὁ Ἀγαθωνίτης κοιμήθηκε ὁσιακὰ στὶς 22 Ἰανουαρίου τοῦ 1991.
Τοὺς ἀφανεῖς ἐργάτες τοῦ ἀμπελῶνος του ἐμφανῶς τοὺς δοξάζει ὁ Κύριος, ποὺ μὲ τὴν παγγνωσία Του προγνωρίζει ὅτι θὰ γίνουν ὅμοιοι τῆς εἰκόνος Του· αὐτοὺς τοὺς καλεῖ στὴν ὑπηρεσία Του καί, ἀφοῦ τοὺς καθιστᾶ δικαίους τοὺς δοξάζει· «Οὓς ἐδικαίωσε τούτους καὶ ἐδόξασε» (Ῥωμ. η΄ 30).

Και ποιον να ψηφίσουμε;

ekkloges 02

Αυτό το ερώτημα θέτει ο εκμαυλισμένος, κακομοιριασμένος και εξαρτημένος Έλληνας πολίτης και μην μπορώντας, ή και μη τολμώντας να βρει λύση υποκύπτει στην εκβιαστική κινδυνολογία και τρομοκρατία των υπηρετών της ΝΤΠ (νέας τάξης πραγμάτων) που από μόνη της, αυτή η τρομοκρατία, φθάνει για να θεωρηθούν οι εκλογές άκυρες. Το κόμμα και οι άνθρωποι που θα το στελεχώνουν θα πρέπει να έχουν τους ακόλουθους στόχους για να αξίζουν να τους υποστηρίξει ο ελληνικός λαός ώστε να μπορέσει να ξαναγίνει ελεύθερο, ανεξάρτητο και ευημερούν έθνος.

Oι απίστευτες δηλώσεις του Πάπα Φραγκίσκου για την αποφυγή τεκνογονίας

"ΜΗΝ ΓΕΝΝΑΤΕ ΣΑΝ ΚΟΥΝΕΛΙΑ"!!!




“Μη γεννάτε σαν κουνέλια!!!”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ιδού οι απίστευτες δηλώσεις του Πάπα Φραγκίσκου για την αποφυγή τεκνογονίας:

«Επιστρέφοντας από τις Φιλιππίνες σε εν πτήσει ομιλία του ο Πάπας Φραγκίσκος τόνισε ότι «ο Θεός μας προσφέρει μεθόδους για να είμαστε υπεύθυνοι. Κάποιοι πιστεύουν ότι - συγχωρέστε μου την έκφραση - για να είναι καλοί Καθολικοί πρέπει να είναι σαν τα κουνέλια. Όχι. Η γονεϊκή ιδιότητα σημαίνει να είσαι υπεύθυνος. Αυτό είναι ξεκάθαρο».

Ο προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας έφερε ως παράδειγμα μια γυναίκα που ήταν έγκυος στο όγδοο παιδί της μετά από επτά καισαρικές τομές, λέγοντας ότι πρόκειται για «ανευθυνότητα».

«Προκαλεί τον Θεό. Θέλει να αφήσει πίσω της επτά ορφανά;», φέρεται να σχολίασε ο πάπας Φραγκίσκος.

Παράλληλα αναφέρθηκε και στη χρήση αντισυλληπτικών χαπιών, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι οικογενειακού προγραμματισμού.”

Αυτός είναι τελικά ο Πάπας Φραγκίσκος!!! 

Μέχρι τώρα το Βατικανό έκανε ένα σωστό πράγμα: Πολεμούσε με συνέπεια τις εκτρώσεις και την αποφυγή της τεκνογονίας. Ο Ιησουίτης Πάπας Φραγκίσκος, όμως, άρχισε να κάνει τα στραβά μάτια για την έκτρωση και είναι ακόμη πιο σαφής ότι υποστηρίζει την “κατά Θεόν” αντισύλληψη.!!!

Αντί να επαινέσει την ηρωίδα γυναίκα που έκανε τόσα παιδιά παρά το επισφαλές της υγείας της ακριβώς επειδή εμπιστεύεται τον εαυτό της και τα παιδιά της στον Θεό, βγήκε δημόσια να την κατηγορήσει ότι δήθεν προκαλεί τον Θεό επειδή υπακούει στο θέλημά Του.!!!

1. EKΛΕΓΟΥΜΕ 300 ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ 2. ΤΟ ΚΥΚΛΩΠΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ


Aπόσπασμα από το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ» (Νο2) , εκδοση Γ΄ επηυξημένη, 2015
Τὰ εἶπε, πρὶν ἀπό 40 χρόνια ὁ μεγάλος ἀγωνιστής τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἐθνους π. Αὐγουστῖνος, ἀκοῦστέ τον:

ΠΟΥ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;

Ψηφιζουμε όλοιΨηφίζουμε μὲ τυφλὴ ἐμπιστοσύνη. Βγαίνουν τριακόσοι ἄνθρωποι στὴ βουλή, καὶ μετὰ κάνουν ὅ,τι θέλουν. Σὲ ρώτησαν ἐσένα, ἂν τὸ νόμο ποὺ κάνανε τὸν ἐγκρίνεις; Ψηφίζουν νόμους χωρὶς νὰ σὲ λογαριάζουν. Εὐνοοῦν τὸν ἄλφα, εὐνοοῦν τὸν βῆτα, εὐνοοῦν τὸ ἄτομό τους· μόνο οἱ φωτογραφίες τους λείπουν. Τοὺς ἔκανες πληρεξουσίους γιὰ νὰ νομοθετοῦν μὲ δικαιοσύνη, καὶ κυκλώπειο δίκαιο κατὰ κάποιο τρόπο ἐπικρατεῖ. Ἔτσι εἶνε παντοῦ. Νόμοι, νόμοι, φάμπρικα νόμων, οἱ ὁποῖοι εἶνε ἀνομία. Ἡ πολυνομία εἶνε ἀνομία.
Δὲν ἔχουμε ἀνάγκη ἀπὸ πολλοὺς νόμους. Ἡ Σπάρτη στὴν ἀρχαιότητα ἦταν ἕνα πολὺ μικρὸ ἀλλὰ ἀξιοθαύμαστο κρατίδιο. Γιατὶ εἶχε λίγους καὶ καλοὺς νόμους. Μ᾿ αὐτοὺς τοὺς νόμους ἐβάδισε 500 – 600 χρόνια καὶ δημιούργησε τὶς Θερμοπύλες. Ὁ Λυκοῦργος, ποὺ ἔκανε τοὺς νόμους, ζήτησε ἀπὸ τοὺς Σπαρτιάτες νὰ μὴν τοὺς ἀλλάξουν μέχρι νὰ ἐπιστρέψῃ. Καὶ ἔφυγε ἀπὸ τὴ Σπάρτη καὶ δὲν ξαναγύρισε.
Ἐδῶ συνεχῶς ψηφίζουν καὶ ἀλλάζουν τοὺς νόμους. Ἀπὸ τὸν καιρὸ ποὺ ἐλευθερώθηκε τὸ κράτος μας ―δὲ᾿ θὰ τὸ πιστέψετε― ἔχουν ψηφίσει 25.000 νόμους. Ὁ ἕνας ῥίχνει γροθιὰ στὸν ἄλλον, ἀλληλογρονθοκοποῦνται. Πολλὲς φορὲς φτάνουν μέχρι τὸν Ἄρειο Πάγο οἱ ἄνθρωποι, καὶ δὲν μποροῦν νὰ βροῦν λύσι. Λαβύρινθος. Γιατὶ καθένας ψηφίζει τοὺς νόμους ἀνάλογα μὲ τὰ μέτρα του. Αὐτὴ ἡ πολυνομία καταλήγει στὴν ἀνομία. Θὰ ἐπικρατήσῃ ἡ πολυνομία καὶ ἡ ἀναρχία καὶ δὲν θὰ μπορῇ κανεὶς νὰ βρῇ τὸ δίκιο του.

Εκλογές χωρίς Θεό, δεν αντέχονται

Εκλογές χωρίς Θεό δεν αντέχονται


Everything is money (όλα είναι χρήμα), μοιάζει να είναι το κεντρικό σύνθημα των εκλογών και αυτό είναι κατάντια.
Όλα τα κόμματα προσπαθούν να πείσουν τους ψηφοφόρους ή ότι θα τους κάνουν περίπου πλούσιους ή ότι δεν θα τους κάνουν φτωχότερους.
Όμως το πραγματικό διακύβευμα δεν είναι το οικονομικό αλλά το αξιακό, το ανθρώπινο και το πάνω από τα ανθρώπινα -τελικά-.
Μελετώντας την ιστορία, με άνεση οδηγούμαστε στο συμπέρασμα πως η απαρχή των εκάστοτε δεινών (οποιασδήποτε μορφής) -και των οικονομικών δεινών (που είναι της…μόδας) συμπεριλαμβανομένων- υπήρξε η αποστασιοποίηση από τα ιδανικά, ως στοχευμένη επιδίωξη απόκτησης.
Οι μεγάλες συμφορές δεν μας βρήκαν όταν ήμασταν φτωχοί αλλά όταν πάψαμε να κοιτάζουμε μακρύτερα από την μύτη μας, όταν γίναμε κοντόφθαλμοι και εστιάσαμε στο συμφέρον της στιγμής, στο χειροπιαστό και όχι στο ονειρικό, στο εφικτό και όχι στο ιδεατό, στο εύκολα πρόχειρο και όχι στο (ίσως και τραγικά) γενναίο.

»Το Ποτάμι » όταν το τίποτα γίνεται κόμμα…

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τα βίντεο (του 2008) που εξαφάνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης και το Mega!


Πριν παραθέσουμε την είδηση, να σχολιάσουμε ότι κουτοί δεν είμαστε.
Όσο η Νέα Τάξη θα βλέπει ότι ο κόσμος γυρνάει την πλάτη του στο οικοδόμημα της (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΜΑΡ) τόσο θα κατασκευάζει νέα κόμματα με εντολοδόχους τους, μέχρι να διαλέξουμε κάποιο να ψηφίσουμε.

Μέχρι να είναι απόλυτα σίγουροι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ελέγχεται (είτε από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που έχουν μετακινηθεί εκεί, είτε από τα σκάνδαλα των ΜΚΟ των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ με τα οποία θα τους εκβιάζουν όταν γίνουν κυβέρνηση), θα συνεχίσουν να προωθούν (ΜΜΕ, εικονικές δημοσκοπίσεις) και να προβάλουν το ΠΟΤΑΜΙ. Γράψαμε ήδη: »Το Ποτάμι » όταν το τίποτα γίνεται κόμμα…
Μαxητής Θεσσαλονίκης- Αντιπαρακμή
Δείτε τις νέες αποκαλύψεις :
Εκπομπή Πρωταγωνιστές του Σταύρου Θεοδωράκη: συνέντευξη με τον Βοσκόπουλο στα γραφεία του «Ουράνιου τόξου»
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τα βίντεο που εξαφάνισε ο Θεοδωράκης και το Mega! Τα έχουν κάνει σημαία οι σκοπιανοί ναζί…
Ο Σταύρος Θεοδωράκης δείχνει τη σημαία του Ουράνιου τόξου

Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2015

Ο ΣΙΜΟΝ ΠΕΡΕΣ, ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ: ΟΛΕΣ… ΟΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ, ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 1.40’… Ο ΣΙΜΟΝ ΠΕΡΕΣ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΤΟ "ΘΗΡΙΟ"…


Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2015

Δάσκαλος από τη Θράκη, απευθύνει έκκληση προς όλους τους Έλληνες! (προωθήστε το)



alt
Η ΘΡΑΚΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ  ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΔΑΣΚΑΛΟ (προωθήστε το)

Προς: Τους Έλληνες συμπολίτες μας
Είναι γνωστό σε όλους πως το κράτος μας κάνει εδώ και χρόνια τα πάντα για να σώσει την αγαπημένη μας πατρίδα. Για να το επιτύχει αυτό έχει επιλέξει την οδό της οικονομικής μας εξαθλίωσης και παράλληλα της ψυχολογικής και ηθικής. Κάνει δηλαδή τα πάντα, για να μην κάνει τίποτα.
Την ίδια ώρα λοιπόν ,που στην ίδια χώρα οι περισσότεροι απογυμνώνονται οικονομικά (χάνοντας όλο και περισσότερα  στηρίγματα), σε κάποιους άλλους  χαρίζονται απλόχερα (με σχετική αμοιβαιότητα πάντα) χρηματικά πακέτα διόλου ευκαταφρόνητα τη σήμερον ημέρα.
Τώρα πολύ εύλογα θα αναρωτιέστε, ποιοι μπορεί να είναι αυτοί που καρπώνονται αυτά τα απλόχερα χαρισμένα δώρα. Κοιτάζοντας όμως κανείς για λίγο πια  το δέντρο και όχι το δάκτυλο, τότε χωρίς μεγάλη δυσκολία ξεκινά να αναζητά τον χρηματοδότη και όχι τον παραλήπτη.
Συνάδελφοι! Μπορεί για κάποιους από εσάς να είναι πολύ σημαντικό,  το ποια παράταξη θα κερδίσει τις εκλογές  ή το ποιος συνάδελφος θα μας αντιπροσωπεύσει στα εκπαιδευτικά συμβούλια. Για μένα όμως σημαντικότερο όλων αυτών είναι το κάτω από ποια σημαία θα ξυπνήσει αύριο η οικογένειά μου και κάτω από ποια σημαία θα αναπαύονται οι παππούδες μου.
Κύριοι και κυρίες, κατάγομαι από την Θράκη, από την πόλη της Κομοτηνής. Εκεί από την 14 Μαΐου του 1920 τιμούμε και γιορτάζουμε κάθε χρόνο την απελευθέρωσή μας από τον τουρκικό ζυγό. Ξέρετε,  μετά από τα παρακάτω , δεν θα “ναι υπερβολή να δηλώσω πως ακόμη και μέχρι σήμερα ,το έτος 2013, ο τόπος μου διέπεται από κάποιας μορφής τουρκοκρατία.

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΜΑΡΚΟΝ ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟΝ

Με τον Άγιο Μάρκο συντασσόμεθα όλοι όσοι έχουμε αποτειχισθεί από τους Οικουμενιστές Επισκόπους, υπακούοντας στην διδασκαλία του Αγίου κι όχι στους Λατινόφρονες της σήμερον που δεν έχουν καμμία μα καμμία σχέση και κοινωνία με τον Άγιο.

Ὁ ἅγ. Μᾶρκος. Κάτωθεν ὁ Πάπας!
Τιμή Αγίου=μίμησις Αγίου. Τιμούμε λοιπόν και  προσπαθούμε να μιμηθούμε τον Άγιο,  ακολουθώντας τους αγώνες που εκείνος έκανε για την πίστη, αποστρεφόμεθα τους Λατινόφρονες και φεύγουμε της κοινωνίας αυτών. Δι’ αυτού του τρόπου πιστεύουμε ότι τιμούμε τον Άγιο και όλη τη χορεία των Αγίων που συμφωνεί με την διδασκαλία του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του Άτλαντος της Ορθοδοξίας.
Όσοι πιστεύουν ότι ο Άγιος Μάρκος είναι ένα από τα θύματα του αρχεκάκου όφεως (κατά τον αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο) επειδή έχει κι αυτός μέρος της ευθύνης του σχίσματος μεταξύ Ορθοδόξων και Λατίνων, ας μην τον εορτάσουν κι ας μην τον μιμηθούν στους αγώνες του υπέρ της πίστεως.  Επειδή όμως εμείς δεν μπορούμε να δουλεύουμε σε δύο Κυρίους, αποστρεφόμεθα, απομακρυνόμεθα και διαχωρίζουμε τη θέση μας με όλους τους Λατινόφρονες και τους κοινωνούντες μετ’ αυτών και πιστεύουμε ότι έτσι προσεγγίζουμε περισσότερο το Θεό, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αγ. Μάρκου:
«Βούλομαι πλατύτερον τήνμήν γνώμην εἰπεῖν, εἴπερ ποτέ καί νῦν, ἐν τῷ ἐγγίζειν τήν τελευτήν μου, ἵνα σύμφωνος ἐμαυτῷ ἀπ' ἀρχῆς μέχρι τέλους καί μή δόξῃ τισίν, ὅτι ἄλλα μέν ἔλεγον, ἄλλα δέ ἔκρυπτον ἐν τῇ διανοίᾳ, εἰκός ἦν ἐλεγχθῆναι τῇ ὥρᾳ ταύτῃ τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως. Λέγω δέ περί τοῦ πατριάρχου, μήπως δόξῃ αὐτῷ προφάσει τάχα τιμῆς τῆς πρός ἐμέ ἐν τῇ κηδείᾳ τοῦ ταπεινοῦ μου τούτου σώματος καί ἐν τοῖς μνημοσύνοις μου στεῖλαί τινας τῶν ἀρχιερέων αὐτοῦ τοῦ κλήρου αὐτοῦ ὅλως τῶν κοινωνούντων αὐτῷ τινα συνεύξασθαι συμφορέσαι τοῖς ἐκ τοῦ ἡμετέρου μέρους ἱερεῦσι τοῖς πρός τά τοιαῦτα  προσκληθεῖσι, δοξάσας ὡς οἱῳδήποτε τρόπῳ προσίεμαι, κἄν ἐν τῷ κρυπτῷ τήν αὐτοῦ κοινωνίαν.  Καί ἵνα μή σιωπή μου συγκατάβασιν τινα ὑπονοῆσαι παρέξῃ τοῖς μή καλῶς καί εἰς βάθος εἰδόσι τόν ἐμόν σκοπόν, λέγω καί διαμαρτύρομαι ἐνώπιον τῶν παρατυχόντων πολλῶν καί ἀξιολόγων ἀνδρῶν, ὡς οὔτε βούλομαι οὔτε δέχομαι τήν αὐτοῦ τήν τῶν μετ' αὐτοῦ κοινωνίαν τό παράπαν, οὐδαμῶς, οὔτε ἐπί τῆς ζωῆς  μου, οὔτε μετά θάνατον, ὥσπερ οὐδέ τήν γεγονυῖαν ἕνωσιν καί τά δόγματα τά λατινικά, ἅπερ ἐδέξατο αὐτός τε καί οἱ μετ' αὐτοῦ, καί ὑπέρ τοῦ δεφενδεύειν ταῦτα καί τήν προστασίαν ταύτην ἐμνηστεύσατο ἐπί καταστροφῇ τῶν ὀρθῶν τῆς ἐκκλησίας δογμάτων.  Πέπεισμαι γάρ ἀκριβῶς ὅτι ὅσον ἀποδιΐσταμαι τούτου καί τῶν τοιούτων, ἐγγίζω τῷ Θεῷ καί πᾶσι τοῖς ἁγίοις, καί ὥσπερ τούτων χωρίζομαι, οὕτως ἑνοῦμαι τῇ ἀληθείᾳ καί τοῖς ἁγίοις πατράσι, τοῖς θεολόγοις τῆς ἐκκλησίας·  ὥσπερ αὖ πείθομαι τούς συντιθεμένους τούτοις ἀποδιΐστασθαι τῆς ἀληθείας καί τῶν μακαρίων τῆς ἐκκλησίας διδασκάλων.  Καί διά τοῦτο λέγω, ὥσπερ παρά πᾶσάν μου τήν ζωήν ἤμην κεχωρισμένος ἀπ' αὐτῶν, οὕτω καί ἐν τῷ καιρῷ τῆς ἐξόδου μου, καί ἔτι καί μετά τήν ἐμήν ἀποβίωσιν ἀποστρέφομαι τήν αὐτῶν κοινωνίαν καί ἕνωσιν, καί ἐξορκῶν ἐντέλλομαι, ἵνα μηδείς ἐξ αὐτῶν προσεγγίσῃ ἐν τῇ ἐμῇ κηδείᾳ τοῖς μνημοσύνοις μου, ἀλλ' οὐδέ ἄλλου τινός τῶν τοῦ μέρους ἡμῶν, ὥστε συμφορένειν ἐπιχειρῆσαι καί συλλειτουργεῖν τοῖς ἡμετέροις·  τοῦτο γάρ ἐστι τό τά ἄμικτα μίγνυσθαι.  Δεῖ δέ παντάπασιν ἐκείνους εἶναι κεχωρισμένους ἡμῶν, μέχρις ἄν δῷ Θεός τήν καλήν διόρθωσιν καί εἰρήνην τῆς ἐκκλησίας αὐτοῦ».
(Λόγοι τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Μάρκου  ἀρχιεπισκόπου Ἐφέσου, οὕς εἶπε πολλοῖς τῶν ἀρχιερέων καί ἱερομονάχων καί μοναχῶν καί κοσμικῶν ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐν   μετέστη πρός τόν Θεόν,  Patrologia Orientalis Τοme XV, Αu Concile de Florence, σελ. 346-348 (8-11), καί Σπ. Λάμπρου, Παλαιολόγεια καί Πελοποννησιακά, Τόμ. Α΄, σελ. 35).
Καὶ διὰ τὴν ἀντιγραφή
Χριστίνα Νάκου

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ  ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΕΡΑ ΗΜΩΝ ΜΑΡΚΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΕΦΕΣΟΥ  ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟΝ ΤΟΝ ΝΕΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ

ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟΝ
Μετά  τόν Προοιμιακόν, ἡ πρώτη στάσις τοῦ α´ καθίσματος τοῦ ψαλτηρίου.   Εἰς δέ τό Κύριε ἐκέκραξα, ἱστῶμεν Στίχους στ´  καί ψάλλομεν στιχηρά προσόμοια τοῦ ῾Οσίου.
 
Μηνί Ἰουνίῳ κγ'  καί Ἰανουαρίῳ ιθ'.
                      ΣΤΙΧΗΡΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑ
῏Ηχος   β´ . Ποίοις εὐφημιῶν στέμμασιν.
         Ποίοις μελωδικοῖς ἄσμασιν, ἐπαινέσωμεν τόν θεῖον Μᾶρκον, ρήτορα ρητόρων τόν ἔνθεον; καί τόν δημηγόρον τῆς χάριτος;
λιγυράν φωνήν τῆς Ἐκκλησίας; τό στόμα, τῆς εὐσεβείας τό θεσπέσιον; τά χείλη, τά οὐρανόβροντα τῆς πίστεως; γλῶσσαν τήν ἔνδικον δόξης, ὀρθῆς τῶν Πατέρων; ὑφ' ἧς ἄφωνοι καί πρηνεῖς, εἰς γῆν κατεβλήθησαν, οἱ τῆς Δύσεως ὡς ἐμβρόντητοι.
         Ποίοις νικητικοῖς ἄνθεσι, στεφανώσωμεν τόν θεῖον Μᾶρκον; τῆς Ὀρθοδοξίας τόν πρόμαχον; καί κακοδοξίας ἀντίμαχον; τόν λαμπρόν Χριστοῦ τρισαριστέα; τόν πύργον, ὀρθῶν δογμάτων τόν ἀκλόνητον; τόν μέγαν, παγκρατιάρχην τόν ἀήττητον; τόν ἀληθῆ μονομάχον, Ὀρθοδόξων πάντων; τόν δι' οὗ ὀφρῦν Δυτικῶν, Χριστός καταβέβληκεν, ὁ ἔχων τό μέγα ἔλεος.
         Ποίοις Ἱεραρχῶν στέμμασιν, ἀναδήσωμεν τόν θεῖον Μᾶρκον, τῆς Ἐφέσου πρώην τόν πρόεδρον, νῦν δέ οἰκουμένης Διδάσκαλον; τοποτηρητήν ἑώας θρόνων; τόν μέγαν, Ἀρχιερέα τε καί ὅσιον, προβάτων, τῶν λογικῶν ποιμένα ἄριστον; τόν μιμητήν τοῦ Δεσπότου; τόν ψυχήν τήν ἰδίαν ἐκτιθέντα ὑπέρ αὐτῶν, καί πᾶσιν αἰτούμενον, ἱλασμόν καί μέγα ἔλεος.