Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

π. ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Ένας Ερημiτης μέσα στον κόσμο 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ (1994-2014) Α' και Β΄ΜΕΡΟΣ



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ :"ΑΓΩΝΑΣ " ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ  αρ.φυλ.206-207
Α' ΜΕΡΟΣ
Βιογραφία
   Ο π. Ανάργυρος Σταματόπουλος καταγόταν από το Ψάρι της ορεινής Κορινθίας, ένα χωριό που βρίσκεται σε υψόμετρο 800 μέτρων περίπου(1). Γεννήθηκε στις 21 Μαΐου του 1916 από τους ευσεβείς γονείς Δημήτριον και Παναγιώτα, που είχαν άλλα δυο παιδιά αφιερωμένα, τον Αρχιμ. π. Φώτιο και τον Βλάσιο υπεύθυνο του τυπογραφείου της Αδελφότητας “Η ΖΩΗ”. 

     Ο  π. Ανάργυρος σπούδασε την ιερά επιστήμη της Θεολογίας παίρνοντας το πτυχίο του τον Νοέμβριο του 1939. Εδώ (στην Αθήνα) γνώρισε έναν φωτισμένο άνδρα, τον προϊστάμενο της Αδελφότητος π. Σεραφείμ Παπακώστα. Τον Σεπτέμβριο του 1940 κατετάγη στο στρατό ως αξιωματικός πεζικού και από εδώ αρχίζουν τα πρώτα ιεραποστολικά του πετάγματα, ασκούμενος εις την κατήχηση και το κήρυγμα του θείου λόγου. Όργωσε με τα κηρύγματά του τις μονάδες του Στρατού(2).

     Το 1943 η Αδελφότητα τον έστειλε στην Πάτρα για να καλύψει τις εκεί πνευματικές ανάγκες. Στην Πάτρα εργάστηκε με ζήλο και αυταπάρνηση καθ’ όλην την διάρκεια της παραμονής του εκεί. Επίσκοπος ήταν ο Αντώνιος και τον διαδέχθηκε το 1944 ο Θεόκλητος Παναγιωτόπουλος ο μετέπειτα αρχιεπίσκοπος Αθηνών.

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

«ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ…» Ο "άγιος" ΠΕΙΡΑΙΩΣ Σεραφείμ

Αποκάλυψη   του φαινομένου Σεραφείμ Πειραιώς
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Μαϊος  α.φ.216  ΙΟΥΝΙΟΣ  α.φ.217  2015-http://www.agonas.org/
Ιγνάτιος Λάππας Λάρισας -Σεραφείμ Πειραιώς ντυμένοι σαν Δίδυμα  αδερφάκια, με τις ίδιες πανάκριβες στολές κεντημένες και ραμένες στον ίδιο μόδιστρο!  Καμαρώστε τους!



Οάγιος" ΠΕΙΡΑΙΩΣ Σεραφείμ αναγνωρίζει  τον αντικανονικό Ιγνάτιο Λάππα Λάρισας)



Για χρόνια, φίλοι αναγνώστες της εφημερίδας μας ρωτούσαν γιατί δεν γράφουμε τίποτα απ' τα τόσα που δημοσιεύει και καταγγέλλει ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
Τους διαμηνύαμε ότι θα γράψουμε για το φαινόμενο αυτό, γιατί αποτελεί ειδική περίπτωση, και χρειάζεται διακριτική παρατήρηση.
Οι Λαρισαίοι γνωρίσαμε τον π. Σεραφείμ Μεντζελόπουλο όταν ήταν στο κλειστό κονκλάβιο του Σεραφειμικού κατεστημένου. Η χειροτονία του σε διάκονο και πρεσβύτερο έγινε από τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα δίδοντάς του μάλιστα και το όνομά του ως το πιο αγαπημένο του παιδί.
Στα χρόνια της παντοδυναμίας του - γραμματέας Συνοδικών δικαστηρίων και "μέγας" εκκλησιαστικός ανακριτής (1985-2000) - ήρθε στη Λάρισα με ύφος πολλών καρδιναλίων να επιδώσει στο γέροντα π. Θεολόγο κλητήριο σημείωμα για απολογία σε κατηγορίες
ανύπαρκτες
Οι επισκέψεις στην ιερά Κομνήνειο Μονή Στομίου και στο Επισκοπείο ενός νεαρού εντεταλμένου ιερωμένου τριανταπεντάρη (35) προς έναν σεβάσμιο γέροντα επίσκοπο εβδομήκοντα έξι (76) ετών για τον παραπάνω σκοπό αποτελούσαν ντροπή για τον φέροντα και τους αποστέλλοντας. Και όταν ο μακαριστός πληροφορήθηκε τον λόγο της επίσκεψής του σήκωσε τα μάτια προς τον ουρανό ψελλίζοντας λόγια συγχώρησης διότι «ουκ οίδασι τι ποιούσι». Οι ενέργειες αυτές τον βοήθησαν να σχηματίσει καθαρή γνώμη για τον αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Μεντελόπουλο!
Στην Λάρισα τον είδαμε και άλλες φορές, όπως όταν ήρθε να "λαμπρύνει" με την παρουσία του τον εορταζόμενο πολιούχο μας Άγιο Αχίλλειο, καθώς και στο στρατιωτικό αεροδρόμιο προκειμένου να υποδεχθεί τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, άσχετα αν μετά του τα έψαλε (ασκώντας δήθεν κριτική) για τα μάτια του κόσμου.
Φέτος (15 Μαΐου 2015) τον ξαναείδαμε μέσα στην "ιερά μάζωξη εννέα δεσποτάδων", φανταχτερά και χρυσοστόλιστα ντυμένον με στολή ίδια σε χρώμα, σχέδιο και ποιότητα με του Λαρίσης Ιγνατίου, στεφανωμένον με περίλαμπρη μίτρα και αντί του καλάμου του Χριστού, χρυσή πατερίτσα πολλών χιλιάδων ευρώ. Μ' αυτά και τα υπόλοιπα έδειχνε τον πλούτο της κενοδοξίας φιγουράροντας μέσα στον άγιο χώρο του θυσιαστηρίου.
Αρκετοί ευσεβείς σκανδαλισμένοι από την ασυμφωνία λόγων και έργων που έβλεπαν - ακόμη και τον Πειραιώς - αποχωρώντας διαμαρτυρόμενοι για το κατάντημα.
Ήταν παρόντες και οι Αγωνιζόμενοι με τα πανό στο ίδιο πάντα μέρος για δύο δεκαετίες ακούγοντας τα σχόλια του απλού λαού που έλεγε: «Πάει κι αυτός (ο Πειραιώς)! Ενώ άλλα λέγει άλλα κάνει. Παραμυθιάζει το λαό με όσα κατά καιρούς δημοσιεύει».
Γνωστός μητροπολίτης της ελλαδικής Εκκλησίας μας έγραφε:
- «Η Λάρισα είναι "ο ακαθαίρετος πύργος". Έρχονται οι ρασοφόροι πανηγυρισταί να λαμπρύνουν δήθεν με την παρουσία τους και τα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα τις εκδηλώσεις ενώ ο σκοπός τους αποβλέπει στη στήριξη του αντικανονικού και παράνομου Ιγνατίου. Έτσι επί μια εικοσαετία περνούν καλά ένα διήμερο με πλούσιο φαγοπότι και τα σχετικά… δωράκια!».

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
«Ποίον σοι έπος έρκος φυγείν οδόντων», δέσποτα;
Για ποιο πράγμα να ντρεπόμαστε "άγιε" Πειραιώς; Μήπως για τις παγκάριες κλεψιές και αλχημείες; Μήπως για παράνομες καταθέσεις σε offshore εταιρείες στις Καναρίους Νήσους ή στα Φίτζι, Φίτζι…;
Μήπως γιατί αντικανονικά και παράνομα γίναμε δεσποτάδες;
Μήπως γιατί με ψέματα καταδικάσαμε ανθρώπους και απειλούμε να τους πάρουμε τα σπίτια τους;
Μήπως γιατί στείλαμε τα ΜΑΤ και ΕΚΑΜ να ξυλοφορτώσουν αγνούς χριστιανούς γεμίζοντας τα νοσοκομεία με δεκάδες καταπληγωμένους;
Μήπως γιατί έχουμε εκατοντάδες αρχιερατικές στολές, μίτρες, πατερίτσες, σταυρούς, εγκόλπια εκατομμυρίων ευρώ ενώ ο κόσμος πεινάει;
Μήπως, για δεκάδες άλλα μήπως, που δεν έχουμε κάνει, θα πρέπει να ντρεπόμαστε; Εάν όμως δεν είναι έτσι, μήπως πρέπει εσείς - όχι προσωπικά - πρέπει να ντρέπεστε!!!
Και γιατί εκστομίσατε εξοργισμένος αυτές τις φράσεις; Τί σας είπαν και οργισθήκατε; Μήπως σας παρατήρησαν γιατί ήλθατε στον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο και συνεπώς, αντί ευλογιών, ήταν άξιοι ύβρεων και μομφών λέγοντας "ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ" από αρχιερατικά χείλη;  Ευπρεπώς σας απάντησαν: Σ' εμάς λέτε «ντροπή μας», εσείς που παρουσιάζεστε ως αντιοικουμενιστής και τηρητής των Κανόνων;
Αλλά ποιος είδε το… και δεν φοβήθηκε! Αντίκρισαν έναν Σεραφείμ αγριεμένο, έτοιμο να κατασπαράξει τους πάντες εάν δεν τον τραβούσε και συγκρατούσε ο δεσπότης Ιγνάτιος από το δεξιό του χέρι.



  ‘Αγιε Πειραιώς κ. Σεραφείμ. 

Εμείς σας Προειδοποιήσαμε. Εσείς όμως προσβάλατε, ένα Λαό που  επί 25 χρόνια αγωνίζεται ζητώντας Ελευθέρα και Ζώσα Ορθόδοξη  Εκκλησία  και κανονικότητα στην  Εκκλησία με αφορμή την αδικία που έγινε  στο πρόσωπο του κυρ. Θεολόγου Λαρίσης και των 12 επισκόπων.

 
Επί 25 Χρόνια Αγώνων ο Λαός αυτός συκοφαντείται, λοιδορείται, απειλείται (συνεργούντων των μίσθαρνων οργάνων των ΜΜΕ). Σέρνεται κατά εκατοντάδες των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης στα κρατητήρια, δικάζεται με ψεύτικες δεσποτικές κατηγορίες … αλλά παραμένει όρθιος .

Δεν τα σεβάστηκε αυτά ούτε το Δεσποτικό σας κατεστημένο, που με νύχια και με δόντια προσπαθεί να στηρίξει ένα νέο «Νέρωνα»,ο οποίος μόνο με πίσσα δεν άλειψε αυτό τον Λαό ώστε να τον κάψει σαν λαμπάδα. Αντίθετα εσείς εξωραΐζοντας παρουσιάζετε τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο ως οσιομάρτυρα! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

Επειδή πολλά λέγει ο "άγιος" Πειραιώς και τίποτα δεν κάνει. Επειδή χρόνια τώρα τσαμπουνάει λόγια κατά το: "λέγουσι, και ου ποιούσι" (Ματθ. 23,3), θα σας θυμίσουμε εν συντομία μερικές από τις δεκάδες περιπτώσεις, - αν χρειαστεί θα επανέλθουμε - να σκιαγραφήσουμε τον δεσπότη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελόπουλο.
1) Η μητρόπολη Πειραιά, πραγματοποίησε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ημερίδα με θέμα: «Πατερική Θεολογία και Μεταπατερική αίρεση» στις 15/2/2012 με αρκετούς αξιόλογους πανεπιστημιακούς κ.ά. ομιλητές. Την τίμησαν δε με την παρουσία τους μητροπολίται, ηγούμενοι, μοναχοί, θεολόγοι και πάνω από χίλιοι ακροαταί. Εκεί ακούστηκαν ανήκουστα πράγματα που συμβαίνουν στη μητρόπολη Δημητριάδος και πληροφορήθηκαν τη δράση της "Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών". Κατήγγειλαν επίσης την Ακαδημία και τον Πρόεδρο της μητρόπολης Δημητριάδος ότι είναι διακινητής στον Ορθόδοξο χώρο της αιρετικής μετα-πατερικής Οικουμενιστικής Θεολογίας την οποία όσοι αποδέχονται κινδυνεύουν να απολεσθούν!! Ο δε μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ σε ομιλία του τόνισε: «Καλοί ήταν οι Πατέρες - λένε οι της Ακαδημίας - αλλά είναι περασμένες αυτές οι εποχές, έτσι, πρέπει να θέσουμε την Πατερική Θεολογία στο χρονοντούλαπο». Και το σημαντικότερο είναι, ότι η Ακαδημία χρηματοδοτείται ως «ΜΚΟ Ακαδημία Δημητριάδος» σε πρόγραμμα του Υπουργείου Εργασίας για «κοινωνική εργασία» και από ξένα κέντρα, όπως τα "Open Society Foundation" του Σόρος, το ίδρυμα Φόρντ, το ίδρυμα Μάρσαλ, την Παγκόσμια Τράπεζα και άλλα σχετικά "Ευαγή" ιδρύματα, που όλοι αυτοί μας αγαπούν και θέλουν το καλό μας με μια Εκκλησία κοιμωμένη και μια Ορθοδοξία κατ' όνομα.
Και μετά;
Ενώ αυτά και πολλά άλλα καταγγέλθηκαν, δεν πέρασαν μερικές ημέρες (16-3-2012) και βλέπουμε να υποδέχεται στον Πειραιά τον… Πρύτανη της Ακαδημίας και τον "ιθύνοντα νουν" της Μετα-πατερικής Θεολογίας Δημητριάδος Ιγνάτιο, μεταφέροντα την εικόνα της Παναγίας Ξενιάς, να τελεί την ακολουθία του Ακαθίστου Ύμνου και να ακολουθούν συλλείτουργα σε ονομαστήρια μεταξύ του Πειραιώς Σεραφείμ και του Δημητριάδος Ιγνατίου.
Η μάσκα έπεσε στην εκδήλωση του Συνδέσμου Επιστημόνων στις 17/2/2013 όταν ο δεσπότης Σεραφείμ "αγιοποίησε" τον Δημητριάδος Ιγνάτιο λέγοντας: … Μπορώ να αναφέρω με πολλή αλήθεια ότι πάντοτε θαύμαζα το πολυτάλαντο του ανδρός… Ταυτόχρονα διαπίστωσα ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Ιγνάτιος είναι «Ο εκλεκτός του Θεού»!!!
Τι λέτε, δεν μας εμπαίζει;
2) Ο μητροπολίτης Πειραιά σε επιστολή του προς τον Πάπα Φραγκίσκο Α΄ αποκαλύπτει ανατριχιαστικές για τον Πάπα μαρτυρίες που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα σκοτεινό και διαβεβλημένο πρόσωπο που κατηγορήθηκε στο παρελθόν για αξιόποινες πράξεις.
Σε άλλη επιστολή του (10-4-2014) αποκαλεί τον Παπισμό θρησκευτική κοινότητα, αιρετική παρασυναγωγή, αίρεση, αναίρεση, καθαίρεση με πλήρη διαστροφή της αληθείας.

"Δάκτυλος" Βατικανού στο γκρέμισμα της Ορθόδοξης εκκλησίας στη Χειμάρρα! Γι' αυτό και η ...σιωπή του κ. Βαρθολομαίου!

Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΕΝΤΙ ΡΑΜΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΜΕ ΗΠΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Θέλουν να αναγείρουν άγαλμα καθολικού Επισκόπου



Σφοδρές είναι οι αντιδράσεις του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών για το γκρέμισμα της εκκλησίας στη Χειμάρρα καθώς η Ελλάδα υπέβαλε επίσημη νότα διαμαρτυρίας στον Αλβανό Πρέσβη στην Αθήνα, ενώ το ΥΠΕΞ πραγματοποίησε επίσημη καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Συμβούλιο της Ευρώπης ενώ ενημερώθηκε Βερολίνο και Ουάσιγκτον, αναφέρει ο αλβανικός τύπος. Αναμένονται επίσης και οικονομικές κυρώσεις στα Τίρανα.
Πληροφορίες αναφέρουν πάντως πως υπάρχει και "δάχτυλος" του Βατικανού πίσω από την κατεδάφιση του Ιερού Ναού καθώς η Αλβανία θέλει να ανεγείρει ανδριάντα καθολικού επισκόπου του Νίλο Καταλάνο ο οποίος είχε προσπαθήσει να στρέψει τους ελληνορθόδοξους κατοίκους της Χειμάρρας στον καθολικισμό ή την ουνία αποκηρυσσοντας την ορθόδοξη πίστη τους!
 Από το περιστατικό σύμφωνα με πληροφορίες έχει κινητοποιηθεί και η ελληνική ομογένεια σε όλον τον κόσμο μέσω κοινωνικών δικτύων. Η ανίερη και προσβλητική πράξη των Αλβανών δεν έχει προηγούμενο.

"Ο οίκος του Οικουμενικοῦ Θρόνου βαίνει προς ερήμωσιν",

Χρύσανθος Π. Καλλισιώτης, θεολόγος

Συμβολή στήν Ὀρθόδοξη προσέγγιση τῆς Παπικῆς οἰκουμενιστικῆς κοινότητας Ταϊζέ


Χρύσανθος Π. Καλλισιώτης, Θεολόγος
 
Προφανῶς κάποιοι Ὀρθόδοξοι, θέτουν τήν δική τους γνώμη νά φανεῖ ὑπεράνω τῆς ἐντολῆς τοῦ Θεοῦ καί τοῦ λόγου τοῦ ἁγίου Ἀποστόλου Παύλου. Θεός ὅμως «ὑπερηφάνοις ἀντιτάσσεται».[1] Προφανῶς, καθώς ὁμοπιστοῦν μετά τῶν Λατίνων, διά τοῦ μηρυκασμοῦ τῆς Ἀζυμητικῆς πίστεως τῆς συνόδου τῆς Φλωρεντίας, μᾶς προβάλουν τούς ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΥΣ καί ἑπομένως ΑΚΑΘΑΡΤΟΥΣ λατίνους, σάν ὁμόπιστους ἀδελφούς, καί κατά πονηρά ἀκολουθία, ὡς τάχα μή αἱρετικούς.
τσι, τούς γίους πού τήρησαν τήν ντολή το Θεο, «ξλθετε κ μσου ατν κα φορσθητε, λγει Κριος, κα καθρτου μ πτεσθε», κάποιοι τους πέταξαν έξω από τον Παράδεισο, και πειλον τος Ορθοδόξους άδελφούς των, μέ κκλησιαστικές ποινές, ἐφόσον θελήσουν νά μείνουν νωρίως τῆς Πατερικς εύσεβείας.
Μέ τήν δική τους μαρτυρία ὁ λόγος τοτος, καί εελπίστως σύν Θε, μοδόξως το
Χριστο καί μοπίστως τν Πατέρων, τς μίας καί διαρέτου κκλησίας Ατο.   Θά τούς λέγαμε λοιπόν, νά νοιγαν τήν «δική τους», δηλαδή τήν δική μας κδοση τς Καινς Διαθήκης, κείνην τοῦ ΣΕΠΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ, τήν ποία παρασκεύασε γνωστή πιτροπή το μακαριστο Β. ντωνιάδη καί ξέδωσε τό οκουμενικό Πατριαρχεο τό 1912, στήν σελίδα 429,
«Μὴ γνεσθε τεροζυγοντες πστοις· τς γρ μετοχ δικαιοσν κα νομίᾳ; τς δὲ κοινωνία φωτ πρς σκτος; τς δ συμφνησις Χριστ πρς Βελαλ; τς μερς πιστ μετ πστου; τς δ συγκατθεσις να Θεο μετ εδλων; μες γρ νας Θεο στε ζντος, καθς επεν Θες τι νοικσω ν ατος κα μπεριπατσω, κα σομαι ατν Θες, καὶ ατο σοντα μοι λας. δι ξλθετε κ μσου ατν κα φορσθητε, λγει Κριος, κα καθρτου μ πτεσθε, κγ εσδξομαι μς, κα σομαι μν ες πατρα κα μες σεσθ μοι ες υος κα θυγατρας, λγει Κριος παντοκρτωρ».[2]
Καί αὐτό πρός πόδειξή του ὅτι οἶκος (τοῦ Οἰκουμενικο Θρόνου), ὁ μεριζόμενος καθ΄ αυτόν, βαίνει πρός ἐρήμωσιν, τῷ λόγω το Κυρίου, νεκα τς ναντιώσεως (καί μόνον...) πρός τάς εσεβες γκυκλίους το Οκουμενικο Πατριαρχείου, ς κείνης το τους 1848, κ τς συνόδου τῶν Πατριαρχν τς νατολς, τς λεγούσης,
“Διά τοῦτο μία γία Καθολική καί ποστολική κκλησία, πόμενη τος χνεσι τν γίων Πατέρων, νατολικν τε καί Δυτικν, κήρυξέ τε πάλαι πί τν Πατέρων μν, καί κηρύττει πάλιν σήμερον Συνοδικς, ατήν μέν τήν ρηθεῖσαν καινοφαν δόξαν, τι τό Πνεμα τό γιον κπορεύεται κ Πατρός καί Υο, εναι οσιωδς αρεσιν, καί τούς παδούς ατς, οοιδήποτε καί ν σιν, αρετικούς, κατά τήν ρηθείσαν Συνοδικήν πόφασιν το γιώτατου Πάπα Δαμάσου, καί τάς ξ ατν συγκροτουμένας συνάξεις αἱρετικάς, καί πσαν κοινωνίαν πνευματικήν καί θρησκευτικήν τν ρθοδόξων τεκνν τς Καθολικς κκλησις πρός τούς τοιούτους θεσμον. Μάλιστα τή δυνάμει το Ζ΄ Κανόνος τς Γ΄ Οκουμενικς Συνόδου”.[3]
      καί,
«Ἔπειτα· παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι, οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησάν ποτε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ τῶν Πατέρων αὐτοῦ, ὡς ἔργῳ ἐπειράθησαν καὶ πολλοὶ τῶν ἀπὸ τοῦ σχίσματος Παπῶν τε καὶ Πατριαρχῶν Λατινοφρόνων μηδὲν ἀνύσαντες, ἐν ᾧ ἐν τῇ Δυτικῇ Ἐκκλησίᾳ, ὡς οἱ κατὰ καιροὺς Πάπαι ἢ εὐκόλως ἢ βίᾳ ἐκανόνισαν τὰ νεολογούμενα δι’ οἰκονομίαν καθ’ ἃ ἀπελογοῦντο πρὸς τοὺς Πατέρας ἡμῶν, καίτοι καταμελίζοντες τὸ σῶμα τοῦ Χριστοῦ....»[4]
Πῶς εναι δυνατόν νά μφισβητεται Κανν μς΄ τν γων ποστλων. «πσκοπον, πρεσβτερον, αρετικν δεξαμνους βπτισμα θυσαν, καθαιρεσθαι προστττομεν. Τίς γρ συμφνησις Χριστῶ πρὸς Βελαρ; τς μερς πιστ μετ πστου;»[5] ταν συνιστ φαρμογή τς θείας παραδόσεως,   «Μ γνεσθε τεροζυγοντες πστοις· τς γρ μετοχ δικαιοσν κα νομίᾳ; τς δ κοινωνα φωτ πρς σκτος; τς δ συμφνησις Χριστ πρς Βελαλ; τς μερὶς πιστῷ μετ πστου; τς δ συγκατθεσις να Θεο μετ εδλων;»  στήν καθημερινότητα τς κκλησίας;
Καί πρός τιμήν καί μνήμην προσφάτως τιμωρηθέντος ἐπ΄ εσεβεί, πόμνησις, (κ τν πρακτικν της ζ΄ γίας καί οκουμενικς), « γιώτατος πατριάρχης Ταράσιος εἶπεν, ε πήνεγκεν πίσκοπος οασδήποτε πληγάς καί βασάνους νδράσι φοβούμενους τόν κύριον, τος τότε διωκομένοις, οκ στιν ξιος πισκοπς. για σύνοδος επεν. οκ στιν ξιος».[6] πότε ρώτησις του γίου ποστόλου, «τς μς βσκανε τ ληθείᾳ μ πεθεσθαι» (Γαλατας, γ΄ 3), πέχει θέσιν αωνίου Δαμοκλείου σπάθης, κ το λόγου του Κυρίου, «Πσα βασιλεα μερισθεσα καθ' αυτν ρημοται, κα πσα πλις οκα μερισθεσα καθ' αυτν ο σταθσεται» (Ματθ. ιβ΄25).
  Διαπρύσιος δέ εὐχή τ Κυρίω, πέρ τῆς νανήψεως πάντων μν.
[1] Καθ. Επιστ. Ιακ. δ΄. 6. -Εκδ. Καινῆς Διαθήκης  (Ἀντωνιάδη), Οικ. Πατρ. (1912), σελ 542
[2] Β΄ Κορ. ΣΤ΄, 14-18.
[3] Ἐγκύκλιος Τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς Καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησιᾶς Ἐπιστολή Πρός Τούς  Ἁπανταχοῦ Ὀρθόδοξους, Ἐν Κωσταντινουπολει, Ἐκ Τῆς Πατριαρχικῆς Του Γένους Τυπογραφίας 1848 Καί Ἀνατυπωθεῖσα Ἐν Κερκύρᾳ, σελ 20.
[4] Ἐγκύκλιος Τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς Καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας Ἐπιστολή Πρός Τούς Ἁπανταχοῦ Ὀρθόδοξους, Ἐν Κωσταντινουπολει,  Ἐκ Τῆς Πατριαρχικῆς Του Γένους Τυπογραφίας 1848 Καί Ἀνατυπωθεῖσα Ἐν Κερκύρᾳ, σελ 78
[5] «Πηδάλιον» Εκδ. Ρηγοπούλου, σελ 51.
[6] Πρακτικά τῶν ἅγιων καί οἰκουμενικῶν Σύνοδων, Ἔκδοσις Ἱερᾶς Καλύβης Τίμιου Προδρόμου, Ἱερᾶς Σκήτης ἅγιας Ἄννης, Ἅγιον Ὅρος. Τόμος γ΄, σελ. 258.