Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έχει ανάγκη και ζητάει τις προσευχές μας



   Σεβαστοί Πατέρες και Αδελφοί, καταφεύγω στην αγάπη σας και την δύναμη της Θεοπειθούς προσευχής σας, των Ορθοδόξων Χριστιανών μετερχόμενος την διαδικτυακή επικοινωνία δια των Ορθοδόξων Ιστολογίων.


  Τίς προσεχείς ημέρες,  την Τρίτη 13, Τετάρτη 14, και Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου  2016 υπόκειμαι σε δύσκολες καθοριστικές δοκιμασίες – εξετάσεις για τις μικρές  δυνάμεις  μου  γι’ αυτό καταφεύγω ταπεινά  να ζητήσω την βοήθεια των  προσευχών σας ενωμένες με τίς δικές μου.


   Σας παρακαλώ, αν δεν σας κουράζω και θέλετε,  συν τοις άλλοις, όπως δεηθείτε  υπέρ εμού του ταπεινού δούλου Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,  ενώνοντας τίς  προσευχές σας με την δική μου αδύνατη φωνή προς τον Άγιο Τριαδικό Θεό,    εις βοήθειά μου   και Σωτηρία μου.


   Ευχαριστώντας σας,   Εύχομαι  μετά της οικογένειάς μου   από  βάθους καρδίας,  όπως  ο  Κύριός  μας να σας ανταποδίδει κάθε ευλογία για αυτή την Πνευματική Ελεημοσύνη σας.


                                                                Ο    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

===================================================

Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

   Αδερφέ στάσου, στάσου μην προσπερνάς, ο αδερφός μας Σπυρίδων έχει ανάγκη την προσευχή μας !



  Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας, οι οικογενείς, οι συγγενείς και οι φίλοι υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

 Ο Σπυρίδωνας Τραυματίστηκε βαριά σε τροχαίο ατύχημα και υπέστη πολύ σοβαρά κατάγματα και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο.

   Ευχόμαστε Ο  Άγιος Τριαδικός Θεός διά πρεσβειών πάντων των Αγίων να χαρίσει την υγείαν του αγαπητού μας αδελφού Σπυρίδωνα.  

          Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στην προσευχή ακόμη κι όταν δεόμεθα για τον άλλο, πρώτα εμείς αγιαζόμαστε, και είναι ευάρεστη στον Άγιο Τριαδικό Θεό και έχει μεγάλο  μισθό.                                                      
    Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας