Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Σχετικά με την υποτιθέμενη ΜΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ των αποφάσεων της Συνόδου από 8 μητροπολίτες (Ναυπάκτου και μητροπολίτες Κύπρου)

http://opaidagogos.blogspot.gr/
Γεμίσαμε "θεατές -χειροκροτητές".
Όχι μόνον στις γνωστές εκπομπές στην τηλεόραση με τους τραγουδιστές και τις τηλεπερσόνες.

Δυστυχώς ως ορθόδοξοι πιστοί -και πάλι ως θεατές-  μας έμαθαν τελείως απροβλημάτιστα να χειροκροτάμε υποτίθεται χαρούμενοι, δικαιωμένοι και -κυρίως- εφησυχασμένοι - μετά την "νίκη" μας.
Έχουμε "άξιους ποιμένες" που "καθαρίζουν" για εμάς, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε.



Έτσι βρίσκονται ορθόδοξα ιστολόγια που σπεύδουν να πανηγυρίσουν ότι τάχα ο μητροπολίτης Ναυπάκτου αντέδρασε, ότι τάχα 8 μητροπολίτες συνολικά ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ τις αποφάσεις της Συνόδου. (Σχετικά με τον Ναυπάκτου κάντε τον κόπο να διαβάσετε στο τέλος της ανάρτησης μια αποκάλυψη μας και σχετικό βίντεο)



Το αρχικό δημοσίευμα με τις "έγκυρες πηγές του", για τους 8 μητροπολίτες που ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ,  εδώ:

Ορθόδοξα ιστολόγια κάθισαν και έφτιαξαν και όμορφα κολάζ 
με τους νέους "Μάρκους Ευγενικούς" που ΔΕΝ υπέγραψαν :



Έτσι κυκλοφορεί μαζικά πλέον στα ορθόδοξα ιστολόγια (υποτίθεται αντι-οικουμενιστικά) το ακόλουθο "έγκυρο" μήνυμα, με τίτλο "Νέοι Μάρκοι Ευγενικοί" :

"Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες αρνήθηκαν να υπογράψουν το συγκεκριμένο κείμενο τουλάχιστον οκτώ Μητροπολίτες.

Από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν υπέγραψε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος διετύπωσε την ρητή επιφύλαξή του και στα κείμενα «H AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» και «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ».

Πόσο ευλαβείς βλαμένοι είμαστε να εμπιστευόμαστε τους θεομπαίχτες;

Ο Ιγνάτιος Λάππας της Λάρισας που είναι μάνατζερ στις συναυλίες έλειπε ...

Η "αποθέωση" του "Ορθοδόξου χριστιανικού Ήθους"!

 Συναυλία προς τιμήν του Μίκη Θεοδωράκη με την Μαρία Φαραντούρη στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο

Χανιά | Συναυλία προς τιμήν του Μίκη Θεοδωράκη με την Μαρία Φαραντούρη στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο | Photos
Χανιά | Συναυλία προς τιμήν του Μίκη Θεοδωράκη με την Μαρία Φαραντούρη στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, στο πέτρινο θέατρο στα Νωπήγεια, στο πλαίσιο της Αγίας
και Μεγάλης Συνόδου,

η συναυλία με τίτλο: «Ναοί στο σχήμα του ουρανού»,

προς τιμήν του Μίκη Θεοδωράκη.

farantouri
Αποσπάσματα από το περίφημο «Άξιον Εστί» των Οδυσσέα Ελύτη- Μίκη Θεοδωράκη ερμήνευσαν οι σολίστ: Μαρία Φαραντούρη, Δημήτρης Καβράκος, Τατιάνα Παπαγεωργίου, πιάνο και Καλλιτεχνική Διεύθυνση.
Με την ευγενική Συμμετοχή της Χορωδίας ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ.  Υπό την Διεύθυνση του Μαέστρου Κωστή Κωνσταντάρα.
Τιμητική εμφάνιση έκανε και ο  Όμιλος Βρακοφόρων Κρήτης της σχολής Γιάννη και Χάρη Κουμή με τα παιδιά να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, παρουσιάζοντας Κρητικούς χορούς. Τα παιδιά της σχολής έδωσαν στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο κλαδιά ελιάς από το δέντρο που ο ίδιος είχε φυτέψει πριν από 24 χρόνια, λίγο μετά την ενθρόνιση του.
Την συναυλία τίμησαν με την παρουσία τους Προκαθήμενοι και ιεράρχες των Ορθοδόξων Εκκλησιών που συμμετέχουν στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, ενώ ο Μίκης Θεοδωράκης που δεν μπορούσε να παρευρεθεί απέστειλε μήνυμα στο οποίο χαιρετίζει την σύνοδο εκφράζοντας την μεγάλη τιμή που νιώθει για αυτή την συναυλία.

13466426_10207391084992728_3858670298746770076_n

Ανώνυμος είπε...
Η "αποθέωση" του "Ορθοδόξου χριστιανικού Ήθους" και της "ορθοδόξου πνευματικότητας"!
Και μη χειρότερα!
Κατά τα άλλα φταίνε οι "γκρινιάρηδες" που κακολογούν τη "σύνοδο"!
Μία τόσο "αδιάβλητη" και "στοιχούμενη στις αγιοπατερικές παρακαταθήκες" "σύνοδο"!
Λ.Ν.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ είπε...
"Το τερπνόν, μετά του ωφελίμου"!

Τίς εστίν ούτος;;; Επίσκοπος Ορθόδοξος ή Μουφτής;;;

Σεβ. Δημητριάδος:

«Να στηρίξουμε το Ισλάμ»

Αγαπολογία για "Το μετριοπαθές Ισλάμ", αλλά διώξεις για τους διαφωνούντας Ορθόδοξους!


Εις τηλεοπτικήν εκπομπήν εκλήθη ο Σεβ. Δημητριάδος, δια να ομιλήση δια την Σύνοδον της Κρήτης. Εις τας απαντήσεις του εχρησιμοποίησε πληθυντικόν αριθμόν. Διερωτώμεθα: εκπροσωπεί την Ι. Συν­οδον η μήπως αθελήτως κατέστησε γνωστόν ότι ήτο εις συνεννόησιν με το Πατριαρχείον Κων/πόλεως;

Πάντως ουδέν νεώτερον ανέφερε παρά μόνον επανέλαβε τα επιχειρήματα που εχρησιμοποίησε και το Φανάρι. Το σκανδαλώδες όμως ήτο, όταν ηρωτήθη δια την κατάστασιν που έχουν δημιουγήσει οι Ισλαμισταί. Απήντησεν ως εξής: «θα πρέπει να στηρίξουμε το μετριοπαθές Ισλάμ… ώστε να ξαναβρεί το χαμένον πρόσωπόν του το ευρωπαϊκό Ισλάμ»!
    Είναι απάντησις η οποία αρμόζει εις Ορθόδοξον Ιεράρχην; Κανένας λόγος περί ιεραποστολής! Θα ηδύνατο να απαντήση ότι θα στηρίξωμεν τους κατατρεγμένους και τους πρόσφυγας μουσουλμάνους, αλλά δεν επέλεξε κάτι παρόμοιον. Πως θα στηρίξη ένας Ιεράρχης το Ισλάμ; Θα συνεργασθή με ιμάμηδες δια την θρησκευτικήν αγωγήν εις τα σχολεία; Είναι τυχαίον ότι ο Σεβασμιώτατος είχε ταχθή υπέρ του τμήματος μουσουλμανικών σπου­δων εις την Θεολογικήν Σχολήν της Θεσσαλονίκης;

Μητροπολίτης Μόρφου Νεοφύτου: ''Εκκλησία και ετερόδοξοι''

Σὲ μία Μεγάλη Σύνοδο, ὅπως ἦταν αὐτὴ τῆς Κρήτης, ἀπαιτεῖται δογματικὴ σαφήνεια τοῦ τί ἐστὶν Ἐκκλησία καὶ τί ἑτερόδοξοι χριστιανοί. Τὸ  συμφωνηθὲν σχετικὸ κείμενο ταπεινῶς φρονοῦμε ὅτι πάσχει ἀπὸ ἠθελημένη θεολογικὴ ἀσάφεια.synodos morfoy

Ὁ Πανιερώτατος Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος, ἔχοντας ἐπιστρέψει ἀπὸ τὴν Κρήτη, ὅπου συμμετέσχε στὴν ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀντιλαμβάνεται ὅτι ἔχει τὴν ἐπιτακτικὴ ὑποχρέωση ἐνώπιον τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ τῆς θεοσώστου Μητροπόλεώς του, τοὺς ὁποίους καὶ ἐξεπροσώπησε στὴν ἐν λόγῳ Σύνοδο, καὶ πρὸς γνῶσιν καὶ ἐπίγνωσιν πάντων, νὰ κοινοποιήσει, μέσῳ δημοσίευσης στὴν ἐπίσημη αὐτὴ ἱστοσελίδα τῆς Μητροπόλεώς του, τὸ Ὑπόμνημα, τὸ ὁποῖο συνέταξε καὶ κατέθεσε στὴν Σύνοδο, ἀναφορικῶς πρὸς τὸ θέμα «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν κόσμον».
Συμπληρωματικὰ καὶ πρὸς ἐνημέρωση ὅσων ἐνδιαφέρονται γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ πεπραγμένα, ἀλλὰ καὶ χάριν τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας, δηλώνει καὶ τὰ ἑξῆς:
Τό μόνο κείμενο, τὸ ὁποῖο δὲν ὑπέγραψε κατὰ τὶς ἐργασίες τῆς ἐν λόγῳ Μεγάλης Συνόδου, εἶναι τὸ τελευταῖο συζητηθὲν καὶ ὑπὸ τῶν πλειόνων ἀρχιερέων-μελῶν τῆς Συνόδου συμφωνηθέν, ἀναφορικῶς πρὸς τὶς «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν χριστιανικὸν κόσμον».
Ἡ ἀνάγνωση τοῦ κατωτέρω δημοσιευομένου Ὑπομνήματος τοῦ Πανιερωτάτου Μόρφου δίδει εὔγλωττες ἀπαντήσεις, γιατὶ αὐτὸς δὲν ὑπέγραψε τὸ ὡς ἄνω συμφωνηθὲν κείμενο.
Οἱ σύγχρονοι ἅγιοι Πατέρες Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης, Παΐσιος Ἁγιορείτης, Ἰάκωβος Τσαλίκης, Εὐμένιος Σαριδάκης καὶ Σωφρόνιος Σαχάρωφ, τοὺς ὁποίους ὁ Πανιερώτατος Μητροπολίτης Μόρφου γνώρισε ἐν ζωῇ καὶ ἀπὸ τὴν διδασκαλία καὶ τὸν βίο τῶν ὁποίων παραθέτει στὸ δημοσιευόμενο Ὑπόμνημά του χαρακτηριστικὰ σχετικὰ ἀποσπάσματα, εἶναι σαφέστατοι ὡς πρὸς τὸ τί καὶ ποιά εἶναι ἡ μία, ἁγία, καθολικὴ καὶ ἀποστολικὴ Ἐκκλησία καὶ ποιά ἡ ἐνδεδειγμένη της στάση ἔναντι τῶν ἑτεροδόξων χριστιανῶν. Τὸ σοφὸν ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ εἶναι πάντοτε σαφές.
Ὁ Πανιερώτατος Μόρφου λοιπόν, «ἑπόμενος τοῖς ἁγίοις Πατράσιν», κατέθεσεν ἐνώπιον τῆς Μεγάλης Συνόδου τὴν Πίστιν τῶν Πατέρων ἡμῶν καὶ προφορικῶς καὶ γραπτῶς. Στὰ τῆς Πίστεως πρέπει νὰ «ἀληθεύομεν ἐν ἀγάπῃ». Καί, κατὰ τὸ Κυριακὸ λόγιο, «γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς».
Σὲ μία Μεγάλη Σύνοδο, ὅπως ἦταν αὐτὴ τῆς Κρήτης, ἀπαιτεῖται δογματικὴ σαφήνεια τοῦ τί ἐστὶν Ἐκκλησία καὶ τί ἑτερόδοξοι χριστιανοί. Τὸ ἀνωτέρω συμφωνηθὲν σχετικὸ κείμενο ταπεινῶς φρονοῦμε ὅτι πάσχει ἀπὸ ἠθελημένη θεολογικὴ ἀσάφεια.
Αὐτὴ τὴν ἀσάφεια οἱ Ποιμένες ἔχουν ὑποχρέωση, τόσο πρὸς τοὺς Ὀρθοδόξους, ὅσο καὶ πρὸς τοὺς ἑτεροδόξους, νὰ τὴν διασαφηνίσουν, ὄχι μόνον ἱστορικῶς, ἀλλὰ πρωτίστως καὶ κυρίως θεολογικῷ τῷ τρόπῳ. Τὸ ἐλπίζουμε καὶ προσευχόμαστε νὰ ἐπιτευχθεῖ σὲ ἑπόμενη Σύνοδο τῆς μίας, ἁγίας, καθολικῆς καὶ ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας.
***
Ὑπόμνημα πρὸς τὴν ἐν Κρήτῃ Ἁγίαν καὶ Μεγάλην Σύνοδον
τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀναφορικῶς πρὸς τὴν εἰδικὴν
Συνεδρίαν αὐτῆς ἐπὶ τοῦ θέματος
«Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν κόσμον»

Μητροπολίτου Μόρφου Νεοφύτου

Παναγιώτατε Πάτερ καὶ Δέσποτα, Οἰκουμενικὲ Πατριάρχα Κωνσταντινου-πόλεως κ. Βαρθολομαῖε καὶ Πρόεδρε τῆς Ἁγίας ταύτης Συνόδου,
Ἅγιοι Προκαθήμενοι τῶν κατὰ τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν,
Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς,
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,
Ἀναφορικῶς πρὸς τὸ θέμα τῆς παρούσης Συνόδου, «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν κόσμον», εὐχαριστοῦμεν ἐκ βαθέων τὴν πατρικὴν τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ Πρόνοιαν, ἡ ὁποία ἀξιώνει ἡμᾶς νὰ καταθέσωμεν ἐνώπιον Ὑμῶν ἐμπειρίας ἁγίων ἀνθρώπων, ὡς πρὸς τὸ τί εἶναι Ἐκκλησία, καὶ πῶς ἡ Ἐκκλησία σημαίνεται εἰς τὴν Θεολογίαν τῆς ἐμπειρίας καὶ εἰς τὴν ἁγιοπνευματικὴν ἐμπειρίαν μεγάλων θεολόγων τοῦ συγχρόνου Ὀρθοδόξου κόσμου, ἀνεγνωρισμένου κύρους. Καὶ ταῦτα, καθόσον, κατὰ τοὺς ἁγίους Πατέρας, ἀληθὴς καὶ ἀπλανὴς θεολόγος εἶναι ὁ τῶν παθῶν διὰ τῆς πράξεως, ἤτοι τῆς τηρήσεως τῶν θεϊκῶν ἐντολῶν, καθαρθείς, φωτισθεὶς διὰ τῆς Τριαδικῆς ἐλλάμψεως καὶ κατὰ χάριν θεωθεὶς διὰ τῆς καθαρᾶς ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι προσευχῆς.

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2016

Αρνούμαι την αίρεση, παραμένω στην Εκκλησία



Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

ρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ καταργοῦν τὸν σωτηριολογικὸ χαρακτῆρα τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ τὸν ἱερὸ καὶ διαχρονικὸ χαρακτῆρα τῶν Ἱερῶν Κανόνων Της καὶ τὴν ἰσοτιμεῖ μὲ τὶς αἱρέσεις στὸ ὀλέθριο Π.Σ.Ε..
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ νοθεύουν καὶ ἀλλοιώνουν τὴν διδασκαλία καὶ τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου μας καί προσβάλουν τὴν μνήμη, τὸ μαρτύριο καὶ τοὺς ἀγῶνες τῶν Ἁγίων γιὰ τὴν Πίστη.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ ὀνομάζουν φίλους αὐτούς, τοὺς ὁποίους ἡ Παναγία μας ὀνόμασε ἐχθροὺς τοῦ Υἱοῦ Της.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ ἐξαφάνισε τὴν λέξη αἵρεση ἀπὸ τὸ λεξιλόγιο τῆς Ἐκκλησίας.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ κλείνουν τὸν δρόμο τῆς σωτηρίας τῶν συνανθρώπων μου καὶ ἀποτελοῦν μέγα κίνδυνο γιὰ τὴν ὀρθόδοξη διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν μου.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ γίνονται ἀρεστὲς στὸν σύγχρονο ἀποστάτη κόσμο ἀλλὰ δυσάρεστες στὸν Θεό.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ ἐξυμνοῦν τὴν ἀξία τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου καὶ παράλληλα ὑβρίζουν ὅποιον ἐναντιώνεται σὲ αὐτές.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, οἱ ὁποῖες ἀποφασίστηκαν ἀπὸ ἐμπαιχτὲς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, οἱ ὁποῖοι ἐπικαλούμενοι τοὺς Ἅγιους Πατέρες καὶ τὴν ἐπιφοίτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀψήφισαν τὰ λιτὰ κελιὰ τῶν μοναστηριῶν καὶ διέμεναν σὲ ἀκριβὰ ξενοδοχεῖα, μεταφέρονταν μετὰ ἀπὸ τὶς συνελεύσεις ἀπὸ δεξίωση σὲ δεξίωση καὶ ἀπὸ συναυλία σὲ συναυλία, προφυλάσσονταν ἀπὸ μύριους σωματοφύλακες, ἀπόλαυσαν, ὅ,τι καλύτερο ὑπάρχει στὴν μαγειρικὴ σὲ μία χώρα ποὺ πλήττεται ἀπὸ τὴν ἀνεργία, τὴν πεῖνα καὶ τὴν ἐξαθλίωση, κουνώντας μάλιστα τὸ δάκτυλο  στὸν δοκιμασμένο λαό, ἂν τυχὸν δὲν ὑπακοῦσε στὶς ἐντολές τους.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου καὶ τῶν ἐπισκόπων, ποὺ χαρίζουν κοράνια, συμπροσεύχονται μὲ μουφτῆδες ποὺ εἶναι φίλοι τῶν δυναστῶν καὶ ἐχθροὶ τοῦ πτωχοῦ, πού, ἐνῶ ἐτάχθησαν κανονικὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς Μίας Ἀλήθειας, τελικὰ ὑπερασπίζονται, μὲ ρηχὲς πολιτικοῦ καὶ κοσμικοῦ περιεχομένου ἀνακοινώσεις, τὸ ψέμα.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τοὺς ἀντιοικουμενιστὲς αὐτούς, ποὺ ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς λεκτικὰ ὀνομάζουν τὴν αἵρεση καὶ πρακτικὰ συλλειτουργοῦν ἢ χαριτολογοῦν μὲ τοὺς αἱρετίζοντες, ἀφήνοντας μὲ τὴν διγλωσσία τους ἀνυπεράσπιστο τὸ ποίμνιο καὶ ἔκθετη τὴν Ἐκκλησία.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ, ὅτι ὡς ἁμαρτωλὸς δὲν ἔχω δικαίωμα νὰ ὁμολογήσω τὸν Χριστό. Ἀκριβῶς ἐπειδὴ εἶμαι ἁμαρτωλός, θὰ τὸν ὁμολογήσω.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ στὸν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὁποιαδήποτε προσπάθεια ἐξόδου ἢ ἀπομάκρυνσης ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ὁ ἀγῶνας εἶναι πάντα μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ σύμφωνα μὲ τοὺς Κανόνες τὶς ἐντολὲς καὶ τὰ πρότυπα τῶν Ἁγίων.
Εἶναι πλέον πιὰ ὁλοφάνερο. Οἱ Ἅγιοί μας διδάσκουν: Ἀποτείχιση τώρα. Ἂς μὴν ἀφήσουμε τοὺς ὀπαδοὺς τοῦ οἰκουμενισμοῦ νὰ μολύνουν μὲ τὴν αἵρεση τους τὸ πανάγιο σῶμα τῆς Εκκλησίας.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου, Ὀρθόδοξος Χριστιανός

Αγιορείτες πατέρες κρούουν τόν κώδωνα τού κινδύνου γιά τήν σύνοδο τής Κρήτης.


Ό κύβος ερρίφθη!

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ  η ΑΠΟΚΗΡΥΞΙΣ του ληστρικού συνεδρίου της Κρήτης
και η Διακοπή Μνημοσύνου!

    Τό τέλος των εργασιών της επονομαζομένης «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» έφερε στην επιφάνεια και τα τελικά κείμενα της, τα προαποφασισμένα στο Σαμπεζύ, μαζύ με δύο καινούργια: To Μήνυμα της συνόδου και την Εγκύκλιό της.
  “Ηδη οι ορθόδοξοι: κληρικοί, μοναχοί, καθηγητές θεολόγοι και ευσεβείς λαϊκοί, κυρίως με παρεμβάσεις στο διαδίκτυο, μαρτυρούν αυτό που εν ορθοδόξω αυτοσυνειδησία, καρδιακά εκ Θεού πληροφορούνται ότι, αυτή η σύνοδος τελεσίδικα πλέον κατοπιν αυτών είναι ληστρική και ως κηρύττουσα αιρετικά δόγματα συνακολούθως ΑΙΡΕΤΙΚΗ, χωρίζουσα εαυτήν από τη ΖΩΣΑ αγιοπατερική διαχρονική ΣΥΝΟΔΙΚΗ παράδοση της Εκκλησίας.
   Οι  αποφάσεις  της,  όπως  άλλωστε  ΡΗΤΑ καταγράφεται στο κανονισμό της, είναι υποχρεωτικές για ΟΛΕΣ τις υπογράφουσες τοπικές Εκκλησίες. Με απλά λόγια για τους ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ που διαφωνούν διαμορφώνεται πλέον ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ της ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΩΣ του ληστρικού συνεδρίου της Κρήτης, διότι άλλως παραδέχονται ότι τα υπογεγραμμένα υπό των Εκκλησιών τους στη ψευδοσύνοδο τούς καλύπτουν και τα αναγνωρίζουν…
 Τελικώς για το ποίμνιο απομένει ο μόνος πατερικά υποδεικνυόμενος δρόμος:
   Της διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους προδότες τών επισκοπικών τους υποσχέσεων.
 Τα όσα επακολουθήσουν βαρύνουν εξ ολοκλήρου τούς υπογράψαντας οικουμενιστές και τους αποδεχομένους τις αποφάσεις αυτών.
   Οι καρποί των πράξεών τους δημιουργούν τετελεσμένα βάσει των οποίων οι ορθόδοξοι θα πράξουν αναλόγως.
   Τις προσεχείς ημέρες θα ακολουθήσει κείμενο στο οποίο, χάριτι Θεού, θα υπάρξει παρουσίαση και ενδελεχής έλεγχος τών κακοδοξιών τών κειμένων της ληστρικής συνόδου.
Αγιορείτες Πατέρες.
Διά την συντακτικήν επιτροπήν:
Γέρων Σάββας Λαυρεώτης.
Γέρων Γαβριήλ Ιερόν Κελλίον Αγ. Χριστοδούλου
(Ι. Μ.Κουτλουμουσίου).
Γέρων Ιλαρίων Αγιορείτης Ιερόν Κελλίον Αγ. Μαξίμου Ομολογητού.

Υ.Γ.
Το κείμενο ακολουθεί το μονοτονικό σύστημα ώστε να κατασταθεί ευανάγνωστο στο διαδίκτυο.

Έτσι υποδέχονται στα χρόνια της Παναιρέσεως οι "ορθόδοξοι" τον Αιρεσιάρχη! (Τώρα και στην Βέροια)


ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΑ
Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ,
ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ,
ΠΟΥ ΔΙΩΧΝOYΝ ΩΣ
ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ
ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ! ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
«ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ…»!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΘΕΪΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΚΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΣΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΟΥΣ!
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ!


ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΣΗΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ!!!

«ΕΙΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ…»

«ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ…»

  • Φοβερά λόγια τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, ποὺ πρέπει νὰ μᾶς βάλουν σὲ ἀνησυχία, γιατί πραγματοποιοῦνται στὶς μέρες μας!
    Ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος, που προωθεῖ τὴν αἰρεση τοῦ Πανθεϊσμου και τὶς πανθρησκειας, κινεῖται μὲ τὴν βοήθεια κάποιων δεσποτάδων σὲ  Ὀρθόδοξες Μητροπόλεις για νὰ μολύνει τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς.
Ἀστράφτει καὶ βροντᾶ ὁ ὁρθόδοξος ἱεράρχης, γιὰ τὰ φεστιβάλ τῶν κακῶν δεσποτάδων, ἀκοῦστε τον:
Ἀκοῦστε τί φοβερά λόγια ἔλεγε πρὶν ἀπὸ χρόνια ὁ ἀγωνιστής Ὀρθόδοξος ἱεράρχης τῆς Φλώρινας π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης:
  • «…Είστε Ορθόδοξοι; Βγήκατε μέσα από τον Ιορδάνη ποταμό; Γιατί κάθε κολυμβήθρα Ιορδάνης ποταμός είναι. Είστε χριστιανοί; Επιτρέψατέ μου να αμφιβάλλω…..
    Στα χρόνια της αποστασίας που ζούμε, δεν ξέρω, ας με θεωρήσετε απαισιόδοξο· Γεννηθήκαμε από γενεά γενεών Ορθοδόξοι και φοβούμαι ότι δεν θα πεθάνουμε Ορθόδοξοι. Σημειώστέ το αυτό….
    Κινδυνεύει η Ορθοδοξία, δεν είναι αυτό ένα σχήμα λόγου… Επιτρέψατέ μου…να αναφέρω μερικούς κινδύνους… Κινδυνεύει από τις αιρέσεις….. Η μεγαλυτέρα απάτη των αιώνων είναι η Ουνία...
    Προσωπικά δεν έχω τίποτε με κανέναν, για τις μεγάλες ιδέες πολεμῶ·
    Πήγε ο πατριάρχης στα Ιεροσόλυμα και κάθισε δίπλα στον ουνίτη πατριάρχη!… Διέλυσαν οι Ουνίτες το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων… Είχε 80.000 Ορθόδοξους αρβόφωνες το Πατριαρχείο και πήραν με διάφορους τρόπους οι ουνίτες, μέχρι στιγμής τις 60.000 και έμειναν 20.000. Τους εξαγόρασαν με χρήματα παπικά….
    Και τώρα βλέπουν τον πατριάρχη να τρώει μαζί του και να πίνει και τελείωσε η ιστορία…
    Θα σβήσουν τα πατριαρχεία προς αίσχος μιας ιεραρχίας η οποία έδωσε όρκο ιερό να αγωνίζεται υπέρ ιερών και οσίων και τίποτα απ” αυτά δεν κάνει.
    Αλλά τι περιμένεις από δεσποτάδες και αρχιεπισκόπους και πατριαρχάδες, -αφήστε, να ανοίξω την καρδιά μου- Έλεγα σήμερα στην Αγία Μαρίνα· Πάνε μέσα στη στοά, γίνονται μασόνοι και κατόπιν γίνονται πατριάρχαι.
    Αν δεν προσκυνήσουν το διάβολο αυτό της μασονίας, δεν γίνονται πατριάρχαι και δεν καταλαμβάνουν τα ύψιστα αξιώματα εν τη Εκκλησία, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Και το λέω αυτό όχι εκ δειλίας, αλλά από δικαιοσύνη. Γιατι δεν θ” άφησε ο Θεός τον λαόν του αμάρτυρον στη γενεάν μας…».
  • Πηγή: "Αυγουστίνος Καντιώτης"

Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου πρόδωσε την Ορθοδοξία

Δυστυχώς, η Ορθόδοξη Εκκλησία σε επίπεδο κορυφής δεν εκπροσωπείται από αναστήματα που στοιχούνται στην παρακαταθήκη των προφητών, των αποστόλων και των πατέρων 

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ


    Σπαταλήθηκαν τόσα χρήματα για μία "σύνοδο" βλαπτική του καλώς εννοούμενου συμφέροντος της Οικουμενικής Ορθοδοξίας.
   Για μία "μάζωξη" σκοπιμότητας, διπλωματίας και παρασκηνίου με έκδηλη την καταθλιπτική παρουσία ενστόλων.
   Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου πρόδωσε την Ορθοδοξία (διά του τελικού της κειμένου αναφορικά με τη σχέση Ορθοδοξίας και αιρέσεων, παρά την έκδηλη φαναριώτικη διπλωματία των σχετικών διατυπώσεων) και δίχασε τον Ορθόδοξο κόσμο, ευτέλισε κάθε έννοια κανονικότητας και συνοδικότητας, συνετέλεσε στην έτι περαιτέρω εκκοσμίκευση της Εκκλησίας, θεωρητικά (π.χ. διά των περί γάμου τελικών κειμένων) αλλά και πρακτικά (διά της συμμετοχής γυναικών σε αυτή, διά της υπερβολικής οικονομικης δαπάνης καθώς και άλλων εκδηλώσεων και παραμέτρων).
   Η σύναξη αυτή εξ αρχής έπασχε από ακυρότητα για συγκεκριμένους, ουσιώδεις και βασίμους  λόγους.
Ουδόλως εκπροσωπεί την παγκόσμια Ορθοδοξία εφ όσον τέσσερις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες που αντιπροσωπεύουν μέγα μέρος του Ορθοδόξου ποιμνίου παγκοσμίως απέφυγαν να συμμετάσχουν στις εργασίες της,
   Οι κατά τρόπο αντικανονικό και άκυρο ληφθείσες "αποφάσεις" της κάθε άλλο παρά τυγχάνουν  δεσμευτικές για το πλήρωμα της Εκκλησίας.
   Στη συνείδηση του Ορθοδόξου χριστιανικού πληρώματος πρόκειται για ένα πνευματικό πτώμα, οδωδός και τυμπανιαίο!
Δυστυχώς, η Ορθόδοξη Εκκλησία σε επίπεδο κορυφής δεν εκπροσωπείται από αναστήματα που στοιχούνται στην παρακαταθήκη των προφητών, των αποστόλων και των πατέρων αλλά από ποιμένες δέσμιους στρεβλών αντιλήψεων που σκέπτονται και ενεργούν με όρους και προδιαγραφές κοσμικής και επικοινωνιακής "λογικής". Γι αυτό και οι τελευταίοι έχουν αποξενωθεί ψυχικά από το υγιώς φρονούν ποίμνιο.
  Η "σύνοδος" του Κολυμπαρίου άνετα μπορεί να συγκαταριθμηθεί με τις ληστρικές ψευδοσυνόδους του παρελθόντος.
Λ.Ν.

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ ..!!!

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ


Σύμφωνα με όσα είπε απόψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος, αλλά και η δημοσιογράφος Μάχη Νικολάρα σε σχετική ανταπόκριση, εγκρίθηκε στην σημερινή απογευματινή συνεδρία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου το πρώτο κείμενο που ήλθε προς συζήτησιν, με θέμα: Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΝ ΤΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩ ΚΟΣΜΩ. 
Το κείμενο αυτό αποτελεί καρπό της Ε’ Προσυνοδικής Πανορθοδόξου Διασκέψεως, που συνήλθε στο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ της Ελβετίας, τον Οκτώβριο του 2015 και υπογράφηκε από τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών στις 26 Ιανουαρίου 2016, επίσης στο Σαμπεζύ. Εγκρίθηκε, μάλιστα και υπογράφηκε και από αυτούς τους Προκαθημένους που απουσιάζουν (Ρωσίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας), πλην του Αντιοχείας. 
Τώρα, το σημαντικό αυτό κείμενο, που εν πολλοίς φέρει την σφραγίδα του μεγάλου θεολόγου Μητροπολίτου Γέροντος Περγάμου Ιωάννη, εγκρίθηκε ομόφωνα από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο με ανεπαίσθητες αλλαγές. 

Κάποιες τροποποιήσεις που πρότεινε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, απερρίφθησαν. 

Τις σχετικές τροποποιήσεις είχε προτείνει ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος με σχετική επιστολή του (5 Μαρτίου 2016). 

Π.Α.Α.
http://fanarion.blogspot.gr/2016/06/blog-post_63.html

Κατασκευασμένη η δήθεν ομοφωνία της Μεγάλης Συνόδου Μητροπολίτες πού συμμετείχαν δεν υπέγραψαν το τελικό κείμενο «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ».






Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες αρνήθηκαν να υπογράψουν το τελικό κείμενο «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» τουλάχιστον οκτώ Μητροπολίτες. 

Από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδοςδεν υπέγραψε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου  Ιερόθεος, ο οποίος διετύπωσε την ρητή επιφύλαξή του και στα κείμενα «H AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» και «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ». 

 Το τελικό Κείμενο «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» δεν υπέγραψαν, επίσης, οι Μητροπολίτες Λεμεσού  ΑθανάσιοςΜόρφου Νεόφυτος, Κωνσταντίας και Αμμοχώστου  Βασίλειος 
(Με κάποια επιφύλαξη),
  Αμαθούντος Νικόλαος, Λήδρας Επιφάνιος καιΝεαπόλεως  Πορφύριος (από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κύπρου), 

καθώς και ο Μητροπολίτης Μπάτσκας  Ειρηναίος (από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Σερβίας). 

Αποδεικνύεται, έτσι εκ των πραγμάτων, πως ο καινοφανής, για τα ορθόδοξα δεδομένα, Κανονισμός Λειτουργίας της Μεγάλης Συνόδου, που δεν έδινε δικαίωμα ψήφου στους Επισκόπους, αλλά μόνο στους Προκαθημένους, είχε ακριβώς αυτό τον σκοπό, την φίμωση, δηλαδή, των Επισκόπων και την κατασκευή μια τεχνητής ομοφωνίας, που έτσι κι αλλιώς δεν υφίσταται λόγω της αποχής τεσσάρων τοπικών Εκκλησιών από την Σύνοδο.