Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Γιάφκα των Οικουμενιστών η πάλαι ποτέ ορθόδοξη Μητρόπολη Κορίνθου!



Ἡ ἕνωση ἤδη στὰ ἀνώτατα κλιμάκια ἔγινε καὶ οἱ πιστοὶ ποὺ ἀντιδροῦν διώκονται!
Οὐνιτικῶν προδιαγραφῶν ψευδεπίσκοπος ὁ Κορίνθου, ἐπικαλεῖται τοὺς ἴδιους λόγους μὲ τοὺς τότε ἀποστάτες τῆς ψευτοσυνόδου τῆς Φερράρας-Φλωρεντίας γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὴν ἕνωση τῶν Ὀρθοδόξων μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες.
Μᾶς ἔγινε γνωστό, ὅτι τὴν Δευτέρα 20 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στὴν «Κροκίδειο» αἴθουσα στὴν Κόρινθο ἡ 13η συνάντηση πνευματικοῦ καταρτισμοῦ τῶν πιστῶν μὲ τὸν γενικὸ τίτλο: «Εἰς οἰκοδομὴν τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ».
Προσκεκλημένος τοῦ μητροπολίτη Κορίνθου Διονυσίου Μάνταλου ἦταν ὁ Καθηγούμενος Βατοπαιδίου γ. Ἐφραίμ, ὁ ὁποῖος ἀνέπτυξε το θέμα «Σταυρός, πηγή δυνάμεως».
Κατὰ τὴν διάρκεια αὐτῆς τῆς ἐκδηλώσεως (ἐδῶ καὶ στὸ βίντεο ποὺ ἀκολουθεῖ) ἀκούστηκαν καὶ ἔγιναν «πράματα καὶ θάματα» ποὺ ἀποδεικνύουν ὅτι ἡ προδοσία τῆς Πίστεως ἔχει συντελεστεῖ στὰ ἀνώτερα κλιμάκια τῆς θεσμικῆς Ἐκκλησίας καὶ αὐτά, σιγά-σιγά, ἐπιβάλλονται στὸ λαό.
Ἀποκαλύπτουμε λοιπὸν τὰ ἀκόλουθα:
Στὴν ἐκδήλωση αὐτὴ σκοπίμως (ὅπως ἔγινε σὲ δύο προηγούμενες στὴν Κόρινθο μὲ ὁμιλητὲς τὸν Γόρτυνος (ἐδῶ κι ἐδῶ) καὶ τὸν Καισαριανῆς (ἐδῶ) ὁ Βατοπαιδίου Ἐφραὶμ  κατακρεούργησε  ἀνάλγητα τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας ὡς πρὸς τὴν στάση μας ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς. Ἐναντιούμενος στοὺς λόγους καὶ τὶς πράξεις τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας καταδίκασε τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου ὡς ἐνέργεια ἀντικανονικὴ καὶ αἱρετική, δηλώνοντας βαρύγδουπα ὅτι: Χωρὶς Ἐπίσκοπο δὲν δύναται νὰ γίνει ἀποτείχιση. Ὅσοι ἀποτειχίζονται εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας!
Περιέλουσε, μάλιστα, μὲ ὕβρεις καὶ συκοφαντίες τοὺς Ἁγιορεῖτες μοναχοὺς ποὺ ἀποτειχίστηκαν· εἶπε συγκεκριμένα:
«Οἱ Πατέρες σταματοῦσαν τὴν μνημόνευση, ἐφ’ ὅσον ὑπῆρχε μία σύγκλητος μεγάλη ἐγκρίτων πνευματικῶν καὶ μετὰ πόνου, ἄχρι καιροῦ, ἔκαναν αὐτὸ τὸ πρᾶγμα [σ.σ.: Γιατί περιπίπτεις γέροντα Ἐφραίμ, σὲ τέτοιο σημεῖο διαστροφῆς τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας; Ποιά σύγκλητο εἶχε ὁ ἅγιος Μάξιμος; Μόνος του δὲν ἀντιμετώπισε τὴν τότε σύγκλητο; Οἱ ἄρχοντες καὶ οἱ Ἐπίσκοποι δὲν τοῦ ἔκοψαν χέρι καὶ γλῶσσα, γιὰ νὰ βγάζεις ἐσὺ σήμερα γλῶσσα ἐναντίον του, γέροντα, διαστρέφοντας τὴν ἱστορικὴ ἀλήθεια τῶν αἱματοβαμμένων ὁμολογιακῶν πράξεων αὐτοῦ καὶ ἄλλων Ἁγίων;]. Σήμερα αὐτοί (κατ’ ἀρχὴν ἐγὼ ξέρω τοὺς Ἁγιορεῖτες) οἱ περισσότεροι εἶναι ἀναρχικοί (sic), εἶναι ἀντάρτες ποὺ ἔφυγαν ἀπὸ τὰ μοναστήρια τους καὶ κρίνουν τοὺς Ἡγουμένους. Καὶ κατηγοροῦν ἐμᾶς τοὺς Ἡγουμένους… Πολλὲς φορὲς βλέπουμε μερικοὺς ἐκτροχιασμούς, ναί, ἀλλὰ «κρεῖττον ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας». Εἶναι ἀρρωστημένα πράγματα αὐτά. Καὶ αὐτοὶ ποὺ τὰ κάνουν, νὰ μὴν πῶ ὅλοι, εἶναι μὲ μιὰ ἐπιπολαιότητα».
Στὴν ἐρώτηση ἀκροατή: «Γιατὶ στὴν Κρήτη οἱ Ἐπίσκοποί μας εἶπαν, ὅτι οἱ αἱρέσεις εἶναι Ἐκκλησίες», ὁ γ. Ἐφραὶμ ἀπάντησε:
Γ. Ἐφραίμ: «Δὲν εἶπαν ἔτσι. Εἰς τὴν Κρήτην ἔγινε ἡ ἐπισήμανση εἰς τὴν Πίστιν εἰς τὴν Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν. Ἄλλο, ἄλλο. Αὐτὸ σᾶς τὸ ἀπάντησα».
Ἀκροατής: «Τί ἀπάντηση εἶναι αὐτή;».
Γ. Ἐφραίμ: «Κατ’ ἀρχὴν εἶσαι ταραγμένος. Μὴν εἶσαι ταραγμένος». [Νά, ἡ μέθοδος τῆς Γεροντοκρατίας. Ὅταν δὲν ἔχει τί νὰ ἀπαντήσει, σοῦ ἐμβάλλει λογισμοὺς ἐνοχῆς γιὰ νὰ ὑποταγεῖς σ’ αὐτὸν πού, ὡς ἐκλεκτὸς καθηγούμενος(!!!) δὲν ταράσσεται καὶ δὲν σφάλλει!].
 Ἀκροατής: «Στὴν Κρήτη εἶπαν ὅτι δὲν ὑπάρχουν αἱρέσεις. Εἶναι ὅλοι χριστιανοί. Γιατὶ δὲν ἀπαντᾶτε σ’ αὐτὸ τὸ θέμα;».
Γ. Ἐφραίμ: «Δὲν ἐλέχθη αὐτὸ ποτέ. Λάθος εἶναι, παραπληροφόρηση». [Νά, λοιπόν, ὁ Καθηγούμενος τῆς διὰ τῶν κοτόπουλων φιλανθρωπίας, ἐλαφρᾷ τῃ καρδίᾳ καὶ ὄντας σίγουρος, ὅτι τὸ ἀκροατήριο δὲν θὰ ἀντιδράσει, ψεύδεται ἀσυστόλως. Καὶ ὁ Κορίνθου σπεύδει νὰ περιβάλλει τὸ ψεῦδος μὲ τὸ ψευδεπισκοπικό του «κύρος»!].
Κορίνθου Διονύσιος: «Ἡ Σύνοδος ἔγινε, ὅπως ἔπρεπε νὰ γίνει. Τὰ κείμενα τῆς Συνόδου βγῆκαν ἀπὸ κοινὴ ὑπογραφὴ ὅλων τῶν Ἐκκλησιῶν τῶν Ὀρθοδόξων, εἴτε παρέστησαν, εἴτε δὲν παρέστησαν. Καὶ μάλιστα, ἂν θέλετε, αὐτοὶ ποὺ δὲν παρέστησαν, ἦταν ἐκεῖνοι ποὺ ἐπέμεναν νὰ μποῦν αὐτὰ τὰ κείμενα, ἔτσι. [σ.σ.: Ἀπίστευτες ἀποκαλύψεις! Γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὴ θέση του …καρφώνει τοὺς συνεπισκόπους του! Ἀκόμα, λέγει, καὶ οἱ Ἐπίσκοποι ποὺ δὲν παρεβρέθηκαν στὴν Ψευτοσύνοδο εἶχαν ἤδη συμφωνήσει ἐπὶ τοῦ πρακτέου. Τί λένε γιὰ ὅλα αὐτὰ οἱ ὑποστηρικτὲς τῶν μὴ παρευρισκομένων στὴν ψευτοσύνοδο ἐπισκόπων, ὅτι τάχα ὑπερασπίστηκαν τὴν Ὀρθοδοξία;]. Τώρα αὐτοὶ τὸ παίζουν Ὀρθόδοξοι καὶ οἱ ὑπόλοιποι μεταβληθήκανε -χωρὶς νὰ μετάσχουν καὶ στὴν Σύνοδο- σὲ Προτεστάντες καὶ σὲ Καθολικούς. Καὶ φτάσαμε σ’ ἕνα σημεῖο. Τὰ κείμενα τῆς Συνόδου ποὺ δὲν ἔχουν ὁριστικὰ κυκλοφορήσει, νὰ μπορεῖτε νὰ τὰ κρίνετε ἐσεῖς, καὶ ἐγὼ ποὺ εἶμαι Ἐπίσκοπος, ἀκόμη νὰ μὴν τὰ ἔχω στὰ χέρια μου [σ.σ.: Ἄλλη παιδαριώδη ἀντίφαση! Ἀφοῦ δὲν ἔχεις τὰ κείμενα στὰ χέρια σου, τότε πῶς ὑπερασπίζεις τὴν Σύνοδο σθεναρὰ καὶ κατηγορεῖς μὲ τὸν χειρότερο τρόπο τοὺς διαφωνούντας;). Καὶ βρίζετε ἐσεῖς, κάποιοι, τοὺς Ἐπισκόπους γιὰ τὴ θέση τους. Ἡ θέση, λοιπόν, τῶν Ἐπισκόπων εἶναι ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας εἶναι συνοδικὸς θεσμός. Δὲν λειτουργεῖ ἔξω ἀπὸ Σύνοδο». [σ.σ.: Ὁ Λαός, λοιπόν, εἶναι ἔξω ἀπὸ τὴν Σύνοδο, κ. Διονύσιε Μάνταλε; Ἡ θεολογικὴ σας εὐρυμάθεια μᾶς διδάσκει ὅτι ἡ Σύνοδος εἶστε μόνο ἐσεῖς, οἱ Ἐπίσκοποι; Κι αὐτὸ δὲν εἶναι ἰδιότυπος Παπισμός;].
Ἐδῶ ὁ ἀκροατής, ἐπειδὴ ὁ μητροπολίτης μεταφέρει ἀλλοῦ τὸ θέμα, κατευθύνεται πρὸς τὴν καθέδρα τῶν ὁμιλητῶν καὶ καταθέτει ἕνα ἔγγραφο.
Κορίνθου Διονύσιος: «Τώρα θὰ μὲ ἀφήσεις νὰ τελειώσω ἢ θὰ περάσεις ἐκεῖνο ποῦ σοῦ δώσανε νὰ μᾶς πεῖς, γιὰ νὰ περάσεις αὐτὸ ποὺ θέλεις; Ἀφησέ με νὰ μιλήσω στὸ ποίμνιό μου, ποὺ τὸ ἀναστατώνετε καὶ γυρίζετε σὰν τοὺς ἀσπάλακες μέσα σὲ σπίτια, καθηρημένοι μοναχοί, καὶ γυρίζετε καὶ καλεῖτε τὸ λαὸ σὲ ἀποτείχιση γιὰ νὰ τὸν βγάλετε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Δὲν σᾶς ἀκούει ὁ λαός. [σ.σ.: Ὁ κ. Διονύσιος «ὑβρίζει» στὸ πρόσωπο τοῦ ἀντιδρῶντος ἀκροατή, τοὺς Ἁγιορεῖτες μοναχούς ποὺ διώχτηκαν ὑποστηρίζοντας τὴν Ὀρθοδοξία]. Σᾶς εἶπα· πότε μὲ εἴδατε νὰ κάνω συμπροσευχὴ μὲ αἱρετικούς; Πότε σᾶς κάλεσα νὰ μετάσχετε σὲ τέτοιου εἴδους ἐκδηλώσεις; Γι’ αὐτὸ νὰ κάτσετε καλά. Ὁ Ἐπίσκοπος πρέπει τὰ παιδιά του νὰ τὰ ὠθεῖ πρὸς τὴν ἀλήθεια. Ἂν θὰ ἔπρεπε νὰ σᾶς ἀποκόψω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ἐγὼ θὰ σᾶς ἀπέκοπτα [σ.σ.: Μόνο ποὺ ὁ κ. Διονύσιος ὠθεῖ τὰ παιδιά του στὴν «ἀλήθεια» τοῦ αἱρετικοῦ Πατριάρχη βαρθολομαίου. Καὶ ἀπειλεῖ μέ …καθαίρεση τὸν διαμαρτυρόμενο λαϊκό! Κάπως ἔτι μίλησε καὶ ὁ Καλέκας στὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ!]. Ἐσεῖς δὲν ἔχετε αὐτὸ τὸ δικαίωμα. Τότε εἶστε Προτεστάντες καὶ εἶστε καὶ Καθολικοί. Καὶ δὲν εἶστε Ὀρθόδοξοι.
Ἀλλὰ χριστιανοί μου, προσέξτε αὐτὸ ποὺ σᾶς λέω. Ἀγωνίζονται νὰ σᾶς ἀποκόψουν ἀπὸ τὴν ἀλήθεια πρὸς ἴδιον ὄφελος. Αὐτοὶ ποὺ ἡγοῦνται τοῦ κινήματος αὐτοῦ, ξέρετε ποῦ σπούδασαν; Στὴ Ρώμη! Καὶ στὴ Γερμανία! Ξέρετε μὲ τὶ λεφτά; Μὲ τὰ καταραμένα λεφτὰ τῶν Καθολικῶν καὶ τῶν Εὐρωπαίων. [σ.σ.: Γιὰ τὸ ποῦ σπούδασαν οἱ Διακόψαντες τὸ Μνημόσυνο, ἀσφαλῶς ψεύδεσαι ἀσύστολα. Οἱ λαϊκοί, οἱ μοναχοὶ καὶ οἱ ἱερεῖς σπούδασαν στοὺς Ἁγίους Πατέρες κι ὄχι στοὺς Εὐρωπαίους. Κι ἂν κάποιος -δὲν μᾶς εἶπες ποιός, πρέπει νὰ μιλᾶς συγκεκριμένα κι ὄχι νὰ ρίχνεις λάσπη σὲ ὅλους- σπούδασε μὲ τὰ λεφτὰ τῶν Εὐρωπαίων καὶ τὰ βάζει μὲ τὴν αἵρεσή τους, μπράβο του!]. Καὶ ξέρετε γιατί διαμαρτύρονται σήμερα καὶ γίνανε σοῦπερ ὀρθόδοξοι; Γιατὶ ἡ Ἐκκλησία δὲν τοὺς ἔδωσε τὴν σημασία ποὺ ἤθελαν νὰ τοὺς δώσει. Καὶ γι’ αὐτὸ μετάλλαξαν τὰ προβλήματα, καὶ σὰν νὰ μὴ μᾶς ἔφταναν τὰ προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε, θέλουν νὰ μᾶς δημιουργήσουν καὶ ἐκκλησιαστικὸ πρόβλημα.
Ὁ Γέροντας (Ἐφραίμ) εἶναι Κύπριος. Γιὰ ρωτῆστε τον, πότε χάσαμε τὴν Κύπρο; Ὅταν μὲ πρόφαση τοὺς Ἱ. Κανόνες καθήρεσαν τὸν Ἀρχιεπίσκοπο καὶ δημιούργησαν ἐκκλησιαστικὸ σχίσμα… Καὶ τότε ἔπεσε ἡ Κύπρος. Θέλετε νὰ σᾶς πάω στὴ Β. Ἤπειρο;… [σ.σ.: Ὥστε, ἀνιστόρητε καὶ ἀθεολόγητε κ. Διονύσιε, ἂν τυχὸν ὑπάρξει κάποια ἐθνικὴ περιπέτεια, εἶστε προετοιμασμένοι οἱ Οἰκουμενιστὲς ψευδεπίσκοποι νὰ τὴν φορτώσετε στοὺς διαφωνοῦντες μὲ τὶς βλάσφημες καὶ κακόδοξες πρακτικές σας; Ὁ Θεὸς θὰ ἐπιτρέψει ἐθνικὴ συμφορὰ γιὰ τὶς ἀντιδράσεις τῶν πιστῶν κι ὄχι γιὰ τὴν προδοσία τῆς Πίστεως ἀπὸ τοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς ἡγέτες σας!]. (Τὸ βίντεο, ὅπως καὶ σὲ προηγούμενα σημεῖα, ἔτσι κι ἐδῶ, δὲν ἀκούγονται, ὅσα λέγει εὐκρινῶς! Τεχνικὸ πρόβλημα ἢ κάτι ἄλλο;).
Καὶ συνεχίζει ὁ Κορίνθου: «Γιὰ φανταστεῖτε νὰ ἀποκοποῦμε κι ἀπὸ τοὺς ἄλλους χριστιανούς, ἔστω μὴ ὀρθοδόξους; [σ.σ.: Ὁ φόβος του εἶναι ὅμοιος μὲ τὸν φόβο τῶν Εὐρωλιγούρηδων: μήπως καὶ χάσει τὴν εὔνοια τῶν αἱρετικῶν!!!]. Ποιοί θὰ μείνουμε, δηλαδή, στὴν Εὐρώπη; Μᾶς μετρᾶτε σὲ ἑκατομμύρια, ἀριθμητικά; Οὔτε τριάντα ἑκατομμύρια!  Μετρᾶτε τὴν Εὐρώπη, τὸν Ρωμαιοκαθολικισμὸ ἀριθμητικά; Ἕνας Μᾶρκος Εὐγενικὸς πῆγε νὰ λάβει μέρος στὴ Σύνοδο τῆς Φερράρας καὶ τῆς Φλωρεντίας καὶ συμπροσευχήθηκε μὲ τὸν Πάπα, ἄσχετο ἂν διαφώνησε στὴν συνέχεια. Τὸ βῆμα, ὅμως, τὸ ἔκανε. (Καὶ σὲ μένα) ἡ Ἐκκλησία μοῦ λέει (νὰ κάνω αὐτὸ ποὺ κάνω), καὶ αὐτὸ πράττω καὶ ἀγωνίζομαι». [σ.σ.: Ἀνιστόρητε Ἐπίσκοπε τῆς Κορίνθου. Τὸ βῆμα ὁ ἅγιος Μᾶρκος, τὸ ἔκανε ἀπὸ καλὴ διάθεση. Ἀλλὰ πόσο κράτησε αὐτὸ τὸ βῆμα; Λίγες βδομάδες!!! Μετά, ὅταν εἶδε τὴν ἀδιαλαξία τοῦ Πάπα, ἔλεγε τὸν Πάπα αἱρετικό. Ἐσεῖς, ὅμως, κάνετε κάτι ὅμοιο; Ὄχι βέβαια, ἀλλὰ κάνετε τὸ ἀκριβῶς ἀντίθετο. Μιλᾶτε δεκαετίες μὲ τὸν Πάπα καὶ ὅλους τοὺς ἄλλους αἱρετικούς· βλέπετε ὁ Πάπας νὰ μὴν μετανοεῖ καὶ νὰ προσθέτει νέες αἱρέσεις· κι ἐσεῖς ἀντὶ νὰ τὸν ὀνομάσετε αἱρετικό, ὅπως ὁ ἅγιος Μᾶρκος, τὸν ὀνομάζετε ἀδελφὸ Ἐπίσκοπο καὶ τὴν αἵρεσή τους Ἐκκλησία διαστρεβώνοντας παράλληλα τὴν στάση καὶ τὴν διδασκαλία τοῦ Ἁγίου!].
Συμπερασματικά· κατὰ τὸν Βατοπαιδίου Ἐφραίμ, οἱ ἑκατοντάδες Ἅγιοι, ἀλλὰ καὶ οἱ ὁμολογητὲς Ἁγιορεῖτες ποὺ διέκοψαν τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη πρὶν ἀπὸ χρόνια καὶ ὅσοι τὸ ἴδιο πράττουν σήμερα εἶναι γιὰ τὸν γ. Ἐφραίμ …ἐκτὸς Ἐκκλησίας!!!
Ἀλλά, ἂν ὁ γ. Ἐφραίμ, μὲ τὴν χαρακτηριστικὴ ἔπαρση τῆς γεροντοκρατικῆς αὐθεντίας, ἀπέδειξε ὅτι παραμένει πιστὸς στὴ γραμμὴ τοῦ οἰκουμενιστῆ πατριάρχη Βαρθολομαίου, ὁ  Μητροπολίτης Κορίνθου γελοιοποιήθηκε ἄλλη μιὰ φορά οἰκτρά, μὲ τὶς ἀθεολόγητες καὶ ἐξωφρενικὲς ἀπαντήσεις ποὺ ἔδωσε στὶς ἐρωτήσεις τοῦ πιστοῦ, ὅπως φαίνεται στὸ βίντεο.
Κι ὅπως παλαιότερα ὁ μητροπολίτης Πατρῶν, ἔτσι καὶ ἐδῶ, ἄλλος ἕνας Ἐπίσκοπος παραδέχεται, ὅτι ἡ ἕνωση ἔγινε. Καὶ ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται. Ὁ Κορίνθου (ὅπως ἔγινε τότε μὲ τὴν Σύνοδο τῆς Φερράρας) ρίχνει τώρα στάχτη στὰ μάτια τῶν πιστῶν ἰσχυριζόμενος πὼς τὸ ξεπούλημα τῆς Πίστεως γίνεται γιά …ἐθνικοὺς λόγους!
Τὸ ἐπίσης ἀπαράδεκτο εἶναι ὅτι -ὅπως μάθαμε ἀπὸ ἀδιάψευστους μάρτυρες- ὅσοι πιστοὶ διαμαρτυρήθηκαν, ἀπειλήθηκαν καὶ ἀπομακρύνθηκαν σβερκωδῶς καὶ μὲ τὴν βία καὶ γι’ αὐτὸν τὸν λόγο ἐπιθυμοῦν τὰ ὀνόματά τους νὰ μείνουν κρυφά. Μὲ τέτοια τρομοκρατία, ποιὸς θὰ τολμήσει νὰ μιλήσει;
Μετὰ ἀπὸ αὐτά, εἶναι ἀνάγκη ὁ Μητροπολίτης Κορίνθου νὰ βγεῖ δημοσίως καὶ νὰ δηλώσει: Ἂν δὲν ἔχουν δημοσιευθεῖ τὰ κείμενα τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου, ποῦ βασίστηκε ἡ «Πρὸς τὸ Λαὸ» Ἐγκύκλιος τῆς Συνόδου; Συμφωνεῖ μὲ τὴν ἌκΜΣ, μὲ τὸ φυλλάδιο πρὸς τὸν λαὸ τῆς Ι. Συνόδου, μὲ τὶς οἰκουμενιστικὲς πρακτικὲς τῶν προκαθημένων; Ἂς μᾶς πεῖ ἐπιτέλους ξεκάθαρα καὶ ὑπεύθυνα: γι' αὐτὸν ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι ἢ δὲν εἶναι αἵρεση;